Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

8  +   4  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
aliبا سلام مجدد. استاد از کجا ميشه فهميد يه عضله آسيب ديده و از کجا ميشه فهميد آسيب ديدگي يه عضله خوب شده؟؟؟استاد ببخشيد مثلا اگر يه عضله آسيب ببينه بايد تا چه مدت حرکتي که مربوط به اون عضله ميشه رو انجام نداد تا آسيب ديدگيش خوب بشه ؟؟؟خيلي ممنون >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> سلام، اگر هنگام حرکت و اعمال نيرو عضله درد داشته و اجراي حرکت دشوار باشد عضله دچار آسيب شده است بايد شدت حرکت را تا آنجاييکه کاهش داد که درد وجود نداشته باشد. همچنين به ياد داشته باشيد در شرايطي که عضله دچار کوفتگي يا کشيدگي شديد است نبايد تمرين کرد. موفق باشيد.1395-12-9
aliباسلام.ببخشيد استاد تو يه روز چندتا حرکت واسه يه عضله اشکال نداره؟؟مثلا حرکت سينه ميشه تو يه روز پرس سينه دمبل ،پرس سينه هالتر،زير سينه ، بالا سسينه و پروانه رو با هم زد و حتي قفسه ها؟؟؟؟ >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بطورکلي اشکالي بر آن وارد نيست. موفق باشيد.1395-12-9
aliبا سلام مجددو تشکر ببخسيد اگر قند لاکتوز موجب دير هضم شدن شير ميشود پس چرا در راهنمايي هاتون به بچه در نوشته هاي زير فرمودين شير را با خرما بخورند؟؟مگر قند خرما با قند خود شير متفاوت است؟؟؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، قند خرما فروکتوز و از نوع قندهاي ميوه محسوب مي شود و با قند شير از نظر ساختار مولکولي متفاوت است. به دليل ديرهضم بودن قند شير مکمل بعد از تمرين با يک قند ميوه بايد ترکيب شود. موفق باشيد.1395-12-8
aliبا سلام و خسته نباشيد.ببخشيد من تو خيلي از سايت ها خوندم کهمصرف شير بلافاصله بعداز تمرين کار خيلي اشتباهي هست چرا که شير دير هضم است حتي مربي خودم هم همين و ميگه که بلافاصله بعداز تمرين شير نخورديد بعنوان يه پروتئين زود هضم ايا نظر شما هم همينه؟؟؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست ورزشکار. پروتئين هاي شير از زودهضم ترين پروتئين ها محسوب مي شوند چراکه ساختار مولکولي ساده اي داشته و فرآيند جذب آنها در روده به سادگي اتفاق مي افتد. چيزي که سبب هضم ديرهنگام شير مي شود قند لاکتوز آن است که در معده با تأخير صورت مي گيرد. موفق باشيد.1395-12-4
احمدرضاباسلام خدمت استاد عزيرمن مدت 5ماهه كه تو رژيم هستم و برنامه فيزيك كار ميكنم، تو اين مدت صورتم خالي شده، ميخواستم بدونم الان براي پر كردن صورتم چي بايد مصرف كنم، همچنين من 5روز در هفته تمرين ميكنم براي ريكاوري سريع غير از مكمل چي بايد مصرف كنم؟ ممنون >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما ورزشکار گرامي، مصرف مواد غذايي به گونه اي نيست که در قسمت خاصي از بدن سبب تجمع چربي شود. براي ريکاوري بهتر خوب است بعد از تمرين ورزشي از ترکيب کربوپروتئين زودهضم مانند شيرخرما استفاده نماييد. موفق باشيد.1395-12-2
محمدحسين درياببا عرض سلام و خسته نباشيد. من فوتباليست حرفه اي در رده پايه بودم ولي بخاطر مشکلات به خدمت رفتم و نتونستم ادامه بدم فوتبالمو.الان تموم شده خدمتم و 24 سالمه.آيا هنوز اميدي هس که بتونم ادامه بدم؟؟ممنون ميشم کامل و منتطقي جوابمو بدين. >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، توجه کنيد با اراده و عزم راسخ مي توان به هدف رسيد اما اگر واقع بينانه نگاه کنيم زمان زيادي را دست داده ايد. در شرايط ايده آل، 28 سالگي مي توانيد به سطح قابل قبولي از عملکرد که قابل عرضه در سطح باشگاه هاي ليگ برتر باشد برسيد. اما سن قهرماني شما به شدت کوتاه شده و مضاف بر اينکه اغلب باشگاه ها به دنبال بازيکنان جوان و آينده دار هستند. موفق باشيد.1395-11-30
حسينسلام يه برنامه تمريني تمرينات فوتبال وبدنسازي ميخواهم وزن 53 کيلو >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، از صفحه اول برنامه بدنسازي تخصصي را انتخاب و سفارش دهيد. برنامه مطابق با شرايط شما بصورت اختصاصي طراحي و ارسال مي گردد. موفق باشيد.1395-11-30
aliبا سلام .ببخشيد کسي که کبد چرب گريد يک داره ايا ميتونه مکمل ورزشي استفاده کنه مثل پروتين وي با قرص bcaa?? >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بهتر است تا نرمال شدن وضعيت کبد از مکمل استفاده نشود. موفق باشيد.1395-11-22
محمدسلام يک برنامه تمريني حرفه اي براي جودو و يک برنامه تمرين وزنه جودو ميخواستم سنم ?? قد ??? وزن ?? ممنونم >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، از صفحه اول سايت مي توانيد برنامه بدنسازي تخصصي را سفارش دهيد اين برنامه بر اساس شرايط شما بصورت تخصصي طراحي تقديم مي گردد. موفق باشيد.1395-11-21
عباسيسلام؛بنظر جنابعالي بهترين زمان ورزش(دويدن روي تردميل و حرکات کششي) براي چربي سوزي بيش تر و لاغري سريع تر کي مي باشد؟ قبل صبحانه؟ عصر؟ يا...؟در اينترنت يک جا در خصوص سطح گليکوژن صحبت شده و در جايي در خصوص سطح کورتيزول! >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، صبح 2 ساعت بعد از صبحانه و بعد ظهر 3 ساعت بعد از ناهار زمان مناسبي براي تمرينات ورزشي هوازي جهت چربي سوزي مي باشد. موفق باشيد.1395-11-20
aliبا سلام و خسته نباشيد.اگر گينر مصرف کنيم ديگر نيازي نيست بعداز تمرين قندهاي ساده مثل موز و خرما و... مصرف کنيم؟؟(واسه اينکه چربي اضافه نکنيم)مصرف همزمان يه اسکوپ پروتئين وي با يه اسکوپ گينر با دو عدد قرص bcaa اشکال دارد؟؟؟و بهترين زمان مصرف گينر چه زمانيه؟؟با تشکر >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست گرامي، مصرف مکمل گينر بعد از تمرين و همچنين در طول روز بصورت متناوب مناسب است. بايد توجه داشته باشيد ميزان کالري که از طريق مکمل و رژيم غذايي بدست مي آوريد بيشتر از نياز متابوليک بدن باشد منجر به چاقي و افزايش بافت چربي مي شود. موفق باشيد.1395-11-18
fatemehسلام من قدم 157 وزنم 44 سن 31يک ماهه مي رم بدنسازي براي افزايش حجم که از 42.5 کيلو رسيدم به 44 اثر افزايش حجم در بازو و باسنم بوده. ولي ميخوام افزايش حجم در کمر و پهلو. ساق و ران پا و ساق دست هم داشته باشم. چه ورزشهايي رو معرفي مي کنيد. چه با دستگاه و دمبل چه بدون انها? ضمنا آيا تمام حرکات دست و پا و ... رو ميشه تو هر جلسه با هم انجام داد يا يايد جدا جدا تو روزهاي مختلف کرد? چند بار در هفته بايد ورزش کرد تا بتوان به نتيجهايده آل رسيد. جواب بدين ممنون ميشم. >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، در صورت تمايل مي توانيد برنامه بدنسازي عمومي که بصورت ويژه و با توجه به نياز شما طراحي مي گردد از صفحه اول سايت سفارش دهيد. موفق باشيد. 1395-11-15
بهارسلام. من وزنم 55 و قد169 .عضلات بدنم ضعيفه . با توجه به اينکه بمن پيشنهاد trxدادن .بنظر شما فيتنس برم يا trx؟کدوم بهتره.ممنون >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، فيتنس يا تناسب اندام دربرگيرنده تمامي تمرينات و حرکاتي است که موجب تقويت و تناسب عضلات مي شوند. TRX نيز نوعي از تمرينات تناسب اندام است. موفق باشيد.1395-11-13
سيد عرفانسلام.خسته نباشيد.??سالمه تو ورزش واليبال در اثر ضربه توپ به چشم عصب چشمم اسيب ديده دکترا گفتن نميتوني بري ورزشي که فشارش زياد باشه.منم که اعتياد ورزش دارم و نميتونم ول کنم لطفا راهنمايي کنيد. >>>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، در اين زمينه پزشک بهتر مي تواند اظهار نظر نمايد. موفق باشيد.1395-11-11
khosraviسلاميک سوال داشتم اگر مزاحم نيستمراستش من دچار چاقي مفرط هستم و قدم 176 و وزنم 123 کيلو هستحالا سوالم اين هست که در کنار ورزشهاي هوازي ايا از وزنه هم ميتوانم استفاده کنم؟؟ بايد سبک باشه يا سنگين؟؟اخه شنيدم وزنه چربي ها رو سفت ميکنه و بايد اول چربي ها رو اب کرد سپس عضله سازي کنم >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بهتر است ابتدا وزن خود را کاهش دهيد و سپس سراغ تمرينات وزنه برويد چراکه تمرينات وزنه و کاهش وزن از نظر شرايط متابوليکي که بدن بايد ايجاد نمايد با هم تفاوت زيادي دارند. موفق باشيد.1395-11-9
سينابا سلام و خسته نباشيد من ميخواستم بدونم وينسترول را با چه مقدار اب بايد مخلوط كرد برا تزريق هفته اي چند بار استفاده كرد و كنارش نادرلون و تست انانتانت را چگونه مصرف كرد >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، مصرف داروهاي نيروزا فوق العاده خطرناک و مضر بوده، بدين جهت توصيه مي کنيم اگر به سلامت و آينده ورزشي خود علاقه مند هستيد سراغ اين مواد نرويد. موفق باشيد.1395-11-9
عليبا سلام.25 سالمه و در مرز چاقي قرار دارم و اهل ورزش نيستم ميخواستم بدونم چه ورزشهاي عادي براي گرم کردن بدن هست چون زياد اهل بيرون رفتن نيستم ورزش خونگي باشه که بتونم آروم آروم وارد ورزش بشم. با تشکر. >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، دوچرخه ثابت، تردميل و کشهاي تمريني ابزار مناسبي براي تمرين در فضاي خانه محسوب مي شوند. موفق باشيد.1395-11-8
فريبا عليپوربا سلام,ميخواستم بدونم بسکتبال يا واليبال؟؟؟من دختري 27 ساله هستم,ميخواهم براي سلامتي ورزشي را دنبال کنم,واليبال ثبت نام کردم,الان شک دارم برم واليبال يا بسکتبال؟؟؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، در صورتيکه فردي درشت جثه در گروه بانوان هم قد خود محسوب مي شود بسکتبال مناسب است و چنانچه لاغر اندام و چابک هستيد واليبال. موفق باشيد.1395-11-6
ليلاسلام خسته نباشيد من الان يک ماهه شبها تردميل با سرعت 4 تا 4.5 يک ساعت تا دو ساعت انجام ميدم همراه با رژيم کالري شماري 1200 تا وزنم 68 قدم 151 سنم 27 ولي متاسفانه با اين برنامه من 1 کيلو اضافه وزن داشتم ميشه منو راهنکايي کنيد >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، رژيم غذايي بايد متناسب با شرايط شما طراحي شود. همچنين شدت فعاليت تان پايين است. بهتر است با سرعت 6 کيلومتر و به مدت 45 دقيقه فعاليت نماييد. موفق باشيد.1395-11-6
فاطمهبا سلامتمرينات كششى كه در منزل به راحتى ميشه انجام داد وقتى ده تمرين در نظر گرفته ميشود و مثلا براى هر تمرين سه نوبت و هر نوبت پنج بار بهتراست همه نوبت ها پشت سر هم انجام شود يا با فاصله زمانى ؟ در کدام حلت بيشترين تاثير روى بدن داره ؟با تشكر >>>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، زمان حرکات کششي مهمتر از تعداد آن مي باشد. بنابراين بجاي دفعات متعدد و زمان پايين در زمان طولاني تر و دفعات کم اجرا نماييد. البته اين قاعده زماني که بدن گرم است و هدف توسعه انعطاف پذيري است کاربرد دارد والا هنگام گرم کردن بايد زمان اجراي حرکات کششي کوتاه و مختصر باشد. موفق باشيد.1395-11-1
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی