Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

6  +   3  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
عرفانسلام من يه کشتي گيرام که الانم دوسال به صورت حرفي ادامه ميدم من کشتي از15سالگي شروع کردام الانم 17سالم که به جاي نرسيدم ردهسني منکه جوانانم وزنم 51کيلوگرم ووزنم بايد براي مسابقه بايد 58کيلوباش حتا من براي وزنم بالا ببرام کراتين هم استفاده کردام اصلا بدنم به جوانان نميخواره ضيفه شما بگين من چه کار کنم تا نتيجه بگيرام وبدانم کم نياره >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، با تمرينات بدنسازي و تغذيه مناسب به تدريج مي توانيد به وزن توده عضلاني خون بيافزاييد اما به ياد داشته باشيد اين روند نسبتا طولاني است و نبايد عجله داشته باشيد. موفق باشيد.1396-7-1
احمدعضله پشت كتف راست درد ميكند.دكتر گفته است ورزش كن.ضعف عضلاني داري.ولي نگفته چه ورزشي. >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، تمرينات بدنسازي براي شما مناسب است. اما به دليل ضعف عضلاني پيشنهاد مي شود ابتدا با کشهاي تمرين، حرکت قايقي و نشر خم را تمرين کنيد. موفق باشيد.1396-6-23
Mohamadi53سلام من خانومم و يک ساله بدنسازي کار ميکنماما بدنم سفت نشده هنوز و عضلاتم خوب رشد نکردن حالا ميخام از مکمل استفاده کنم .بايد چي بخورم ب نظر شما ک اسيب نداشته باشه و مناسب من باشه .باتشکر >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، مصرف مکمل نتايجي که شما به دنبال آن هستيد را درپي ندارد. براي رسيدن به مقصود بايد رژيم غذايي و تمرين شما تناسب داشته باشد. همچنين تعداد ستها، جلسات تمرين و شدت تمرين بايد به دقت طراحي شود. اين مجموعه عوامل روي هم رفته تعيين کننده است. موفق باشيد.1396-6-18
نرگس پسنديدهسلام؛وقت بخير من الان چند وقتي هست که باشگاه ميرم ولي هنوز راه رسيدن به هيکل مطلوبمو پيدا نکردم.من بالا تنم خوبه ولي ران و باسنم تقريبا بزرگه و مشکل من فرم دهي و کوچک کردم ران و باسنم هست لطفا راهنماييم کنيد >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي اين منظور بايد تمرينات بدنسازي همراه با رژيم غذايي متناسب داشته باشيد. در صورت تمايل مي توانيد برنامه بدنسازي عمومي پايگاه را از صفحه اول سفارش دهيد. برنامه مطابق با شرايط شما طراحي و در طول دوره از پشتياني متخصصان ما برخوردار خواهد بود. موفق باشيد.1396-6-11
عليسلام.من چون درس دارم ولي از طرفي به ورزش علاقه دارم و الانم اضافه وزن پيدا كردم ميخواستم تمرينات تي آر ايكس رو تو خونه انجام بدم.ولي متاسفانه چون اين ورزش جديد هست من دنبال ي مرجع اموزش اين ورزش هستم.ايا شما اموزش و همچنين ارايه برنامه تي ار ايكس رو انجام ميديد؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، نوع تمرينات ارائه شده از سوي متخصصان پايگاه بر اساس نياز، امکانات و توانايي شما انتخاب مي شود. در صورت تمايل مي توانيد برنامه بدنسازي عمومي پايگاه را سفارش داده و در بخش پشتياني نوع تمرين را TRX اعلان نماييد. موفق باشيد.1396-6-9
مصطفيسلام من قدم ??? .وزنم ?5.هستش و چاق هستم اگر به ورزش بدنسازي برم ميتوانم لاغر شم و چه قدر طول ميکشه >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، ميزان کاهش وزن شما بستگي به نوع تمرين و رژيم غذايي دارد. اما بطور سالم شما در ماه نبايد بيش از 3 کيلوگرم وزن کم کنيد، بنابراين برنامه تمرين و رژيم غذايي بايد به نحوي تنظيم شود که بالانس کالري منفي جهت کاهش وزن به اين ميزان را داشته باشد. موفق باشيد.1396-6-6
مجتبي نصيرمحمديبا سلام و وقت بخير.من داراي قد ??? و وزن ?? هستم.ميخواهم بدني عضلاني،آماده و هميشه روي فرم داشته باشم.پيشنهاد شما چيست؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست گرامي، با تمرينات بدنسازي و برنامه غذايي متناسب و سالم مي توانيد به هدفي که داريد برسيد. متخصصان پايگاه مي توانند با توجه به شرايط شما مناسب ترين برنامه را براي تان تدوين و بر حسن اجراي آن نظارت نمايند. در صورت تمايل ميتوانيد از صفحه اول سايت برنامه بدنسازي عمومي را سفارش دهيد. موفق باشيد.1396-6-6
شروينه ديدندهسلام ميخواستم بهم يه ورزشي و پيشنهاد كنيد كه باعث كاهش وزن نشه و فرم دهي داشته باشه برام >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، ورزشها به تنهايي کمتر چنين اثري دارند بلکه همراه با تمرينات بدنسازي افزايش حجم عضلاني و تناسب اندام حاصل مي شود. موفق باشيد.1396-6-5
سيامکدرود بر شما از اين که وقت ميگذاريد سپاس گزارم سوالم اينه که آيا مصرف يک دوره از هورمون GH تا چه ميزان خطرات ذکر شده در مقاله ايي که در سايت هست را افزايش مي دهد؟ آيا براي تنها يک دوره مناسب هست؟ >>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، اثرات مصرف داروهاي هورموني بدون تجويز پزشک در افراد مختلف متفاوت است. اما به عنوان يک اصل کلي يادتان باشد بدن ما به بهترين شکل مانند يک ماشين مسابقه تنظيم شده است و اين تنظيم اگر در جايي با مداخله ما به هم زده شود اثرات گسترده اي روي سلامت مي گذارد. موفق باشيد.1396-5-28
علي باقريبا سلام و عرض خسته نباشيد خدمت شما عزيزان پسري ?? ساله دارم که داري استيل بدني نسبتا چاقي بدليل ژنتيک است و زانوهاي ايشان هم به اصطلاح ورزشي آب آورده و ورم و درد دارد.‌ اما شديدا به ورزش فوتبال و دروازه باني علاقه دارد ، در حالي که ما آينده اي در آن برايش متصور نيستيم ، ولي به هيچ وجه به حرف ما گوش نميدهد ، اين در حاليست که استعداد عالي در ورزش کشتي دارد و چند مربي که با ايشان کار کرده اند ، به اين امر تاکيد دارند و حتي مقام استاني دارد . ولي به خاطر فوتبال کشتي را رها کرده ، ديگر نميدانم از چه راهي با او برخورد کنم ، زور و يا ....... لطفا در صورت امکان راهنماييم کنيد >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، ورزش بايد با ميل و علاقه انجام شود. توصيه مي کنيم مدتي اجازه دهيد دروازه باني فوتبال را تجربه کند اگر فرزندتان به اين نتيجه برسد که مناسب اين رشته نيست سراغ رشته مناسب خواهد رفت. موفق باشيد.1396-5-28
maryamبا سلام و خسته نباشينيه سوال از خدمتتون داشتم و اون اينکه من به مدت دوسال درد مزمن شانه داشتم که با دارو مشملم حل شد ولي گاهي درد خيلي خفيفي داره وقتي که فعاليت ام زياد ميشه،هشت ماه بدنسازي کار کردم اما الان خدود سه ماهه که ورزشي نکردم،با توجه به درد خفيفم و اينکه احساس ميکنم بدنم شکل بدي داره و ستون فقراتم بدشکل شده و از طرفي حجم عضلات بدنم هم کم هس و دوست دارم که عضلاني تر باشم ،به نظرتون پيلاتس يا تي ار ايکس کدوم برام مناسب تره،ايا ميشه هر دو رو همزمان رفت يا اينکه به ستون فقراتم فکر کنم و پيلاتس برم؟؟؟ >>>>>> پاسخ >>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، هردوتا روشهاي مختلفي از بدنسازي هستند اما تمرينات پيلاتس با توجه به مشکل شما مناسب تر است. موفق باشيد.1396-5-23
سيدعليباسلام.من جواني 18ساله اهل شهرستان شبستر هستم .خيلي دوست دارم ورزشکار شوم .وتا حالا هيچ فعاليت ورزشي انجام نداده ام .ولي چون کشاورز هستيم .بدنم .محکمه.وزنم71کيلوگرم است و قدم حدود180سانتي متره.وواقعيتش دوست دارم .در مسابقات شرکت کنم .دوست دارم در رشته پرتاب نيزه شرکت کنم.اما هرچي گشتم .نتونستم اطلاعاتي در مورد رشته و مسابقات و باشگاه نتونستم پيدا کنم .لطفا بهم در مورد اين رشته و چگونه گي شرکت در مسابقات راهنمايي کنيد .درضمن به وزنه برداري در وزن خودم علاقه دارم .وميخوام با توجه به شرايط وزن و قدم .اگر ميتوانم در رشته هاي ديگر موفق باشم .راهنماييم کنيد .باتشکر. >>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، توصيه مي کنيم به هيأت دو و ميداني شهر نزديک به محل سکونت مراجعه کرده و زير نظر مربي تمرينات تخصصي پرتاب را آغاز نماييد. موفق باشيد.1396-5-22
محمدسلام، من 14 سالم هست نزديک يک سال ميشه بوکس ميرم سه بار در هفته تمرين دارم و هميشه ميرم وزنم 61 هست عضلات شکمم کم کم نمايان شدن اما يکم چربي روشون دارم ميخوام وزنم پنج کيلو بياد پايين حداقل 56 ، و چربي بدنم رو بسوزونم فيتنس راه مناسبي نيست ميدونم چون تو ين رشد هستم و ضرر داره اما ورزشي هست؟ و اگه بله چند بار در هفته و ست هاي چند تايي و ..... اين ها رو ميخواستم دقيقا بدونم با تشکر از پاسختون. >>>>>>> پاسخ >>>>>> با سلام خدمت شما دوست نوجوان، بايد رژيم غذايي متناسب و تمرينات هوازي را در برنامه خود قرار دهيد. موفق باشيد.1396-5-19
اميرخسته نباشيد.ميخواستم بدونم در بدنسازي تا چند ماه اول مبتدي به حساب ميايم؟ >>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، معمولا دو تا چهار سال اول مبتدي محسوب مي شويد. موفق باشيد.1396-5-19
مهتابراى اينكه چربى سوزى بدنو بالا ببريم چى مصرف كنيم؟ سوما براى بانوان چه عوارضى داره؟ چه دوزى مناسبه؟ >>>>>>> پاسخ >>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، داروهاي چربي سوز توصيه نمي شود. بهتر است از تمرينات هوازي منظم و چاي و قهوه سبز استفاده نماييد. موفق باشيد.1396-5-18
فخر عالمسلام.من 23 سالمه و 83 کيلو وزنمه شما چه رشته ورزشي رو پيشنهاد ميديد بهم؟ با تشکر از شما و راهنماييتون >>>>>> پاسخ >>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، با توجه به اين فاکتورها نمي توان بصورت علمي رشته متناسب را تعيين کرد. بهتر است توانايي و علاقه خود را در نظر گرفته و با مربي رشته مورد نظر مشورت کنيد. موفق باشيد.1396-5-17
پورياسلام خسته نباشيد عذر ميخوام من يك سوالي داشتم من در حال حاضر سه سال هست كه در يك اكادمي بسكتبال تمرين ميكنم الان هم يكي از بازيكن ها در پست سنتر هستم اما با اين حال هنوز هم در هنگام تمرين بدنم كشش نداره و مدام احساس فشار سنگين ميكنم . قدم 181 و وزنك 83. هستش . از دوستام پرسيدم اونا به اندازه ي من احساس فشار نميكنن دكتر قلب رفتم تغذيه رفتم ازمايش هم دادم مشكلي ندارم. كلي هم پروتئين ميخورم. 15 سالم هستش اگر كه بتونين كمكم كنيد سپاسگزار ميشم متشكرم >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، يک تست خون بدهيد تا مشخص شود آيا به لحاظ فاکتورهاي خوني مشکلي وجود دارد يا خير. موفق باشيد.1396-5-16
aminبا سلام خدمت شما من الآن ?? سالمه ميخواستم بدونم اگه کشتي رو شروع کنم ميتونم به جايي برسم؟ البته اينتوري نبوده که من اصلا ورزش نکرده باشم من چهار سال پيش بمدت دو سال کشتي گرفتم براي تقويت رشته ي اصليم که ووشو بود و الان دوساله که ووشو ساندا کار ميکنم >>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، ورزشهاي قهرماني بايد از سنين نوجواني شروع شود در عين حال تمرينات را شروع کرده و نظر مربي کارکشته اي که عملکرد شما را ديده جويا شويد. موفق باشيد.1396-5-14
rezaسلام من80 کيلو وزن دارم قدمن176سانتي متر است ميخواستم بگم براي دفاع از خود در نزاع هاي خياباني ووشو(ساندا) يا هاپکيدو يا کيک بوکسينگ کدوم بهتره >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، نفس ورزش سلامتي و نشاط است بنابراين توصيه اي در اين زمينه نداريم. موفق باشيد.1396-5-14
مجيدبا سلام من دکتر ورزشي رفتم گفت مهره l4 تحت فشازه ميخواستم بدون با وجود کمر دردي که دارم امکانش هست بدنسازي کار کنم و فشار روي اين نقطه نباشه البته گفته عظلات کمر ضعيفه و بايد با راه رفتن در استخر قوي کني.با تشکر >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، تمرينات بدنسازي اگر بصورت علمي و با توجه به شرايط شما طراحي شود مي تواند مفيد و کمک کننده باشد. موفق باشيد.1396-5-13
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی