Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

7  +   4  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
عليرضابا سلام و عرض ادب،من يک فوتباليستم و ميخواهم بدانم چه تمرينهايي در جهت آمادگي جسماني انجام دهم؟ >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي آماده سازي با توجه به فصل مسابقات و يا فصل بدنسازي برنامه ريزي انجام مي شود. تمرينات بايد شامل بدنسازي عمومي، بدنسازي تخصصي و تمرينات مهارتي ويژه رشته شما باشد. در صورت تمايل مي توانيد از خدمات کارشناسان پايگاه ما جهت برنامه ريزي دقيق و علمي استفاده نماييد.1398-1-23
اميررضاسلام پسري هستم ?? ساله حدود ?? سالي است که ورزش نکرده ام و قصد دارم ورزش کنم اما نميتوانم مانند سابق ورزش کنم تپش قلب ميگيرم خسته ميشوم و قصد دارم ورزشي سنگين اغاز کنم اما نميدانم چطور بدنم را اماده ورزش سنگين بکنم يا چه تست پزشکي بايد بدهم ممنون ميشوم از راهنمايي شما >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما، قبل از هرچيز به پزشک متخصص قلب مراجعه کرده تا علت تپش قلب مشخص شود. در صورتيکه مورد و ناراحتي خاصي تشخيص داده نشد مي توانيد زير نظر يک مربي آگاه و بادانش تمرينات ورزشي را شروع نماييد. يادتان باشد شدت تمرينات بايد به تدريج و با افزايش آمادگي تان افزايش يابد.1398-1-14
Arminسلام من 20 سالمه و قبلا مدت کوتاه کيک بوکس کار کردم و کشک پا هم ضعيف هستم قد 175 وزن 70 سر شونه هم ندارم از نظر شما کاراته برم يا بوکس؟؟؟؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما، با توجه به وضعيتي که عنوان کرديد، بوکس مناسب تر است.1398-1-5
عزيرسلام من حرود چند روز است که ورزش بارفيکس را در خانه شروع کردم که در اوقات مختلف و تايم هاي مختلف اين ورزش را در حدود 6 الي 8 بار انجام ميدهم ايا تاثير منفي که روي قد ندارد >>>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما، روي قد تأثير خاصي ندارد، اما اگر آمادگي بدني کافي نداشته باشيد اما آسيب ديدگي وجود دارد.1398-1-2
مجيدسلام 4ساله پيوند قلب زدم ولي الان ميخوام ورزش رو شروع کنم چه ورزشي مناسبه برام >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، مناسب ترين فعاليت پياده روي ملايم و يا شنا کردن آرام است. موفق باشيد.1397-12-13
سحربا سلام و عرض ادب بنده 38 سال دارم با قد 157 و وزن 65 بنده تقريبا از 50 روز پيش رژيم غذايي که شامل حذف شکر و نمک، نخوردن وعده هاي سنگين بعد از ساعت 8 شب که معمولا از اين ساعت به بعد فقط ميوه جات مصرف مي کنم و در طول روز به عنوان مثال صبحانه قهوه بدون شکر با يک عدد تخم مرغ آبپز همچنين ناهار کامل و يک عصرانه، همچنين هر روز ورزشهاي هوازي از سبک تا سنگين را انجام ميدهم که اين روند باعث شد 6 کيلو کاهش وزن داشته باشم اما الان به مدت 10 روز است که با رژيم و ورزش، وزن بنده در 65 کيلو ثابت مانده است، سوالم اين است که اين روند طبيعي است؟ يا اينکه عواملي باعث اين توقف شده است؟ با تشکر >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، به مرور با کاهش وزن نياز شما به کالري کم تر شده بنابراين بايد از کالري رژيم غذايي خود بکاهيد تا روند نزولي ادامه يابد. همچنين با افزودن به تعداد جلسات تمرين هوازي و زمان آن ميتوانيد نتيجه بهتري در جهت کاهش وزن بگيريد. موفق باشيد.1397-11-16
عليسلام من 18 سالمه و قد 190 و وزن 80 ?- آيا دو بار تمرين در روز اشکالي داره (? صبح هوازي و ? غروب قدرتي) ?- آيا خوردن قرص مولتي ويتامين اشکالي دارد (يک روز در ميون مي خورم) ?- به فوتبال خيلي علاقه دارم . يه مقدار هم استعداد دارم . به نظرتون دير نيست ؟ با تشکر >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، دو نوبت تمرين در روز اگه همراه با برنامه ريکاوري مناسب، استراحت و تغذيه مناسب باشه ايرادي نداره. مصرف مولتي ويتامين بهتر زير نظر متخصص تغذيه باشه، براي حرفه اي شدن کمي دير هست اما براي يادگيري مهارت و لذت بردن از ورزش هيچوقت دير نيست. موفق باشيد.1397-11-13
الههسلام خسته نباشيد. من 25 سالمه- قد 165 و وزن 60 کيلو. شکم و پهلو دارم. چندين دوره ايروبيک کار کردم ولي نتيجه مطلوبو نگرفتم. ميخواستم بپرسم چه ورزشي هست که بيشتر براي سايز کم کردن و لاغري بالاتنه مفيد باشه ؟ ممنون ميشم راهنمايي کنيد. >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، براي نتيجه مطلوب بايد تمرينات هوازي نظير نرم دويدن يا شنا کردن رو انجام دهيد. در کنار آن بايد رژيم غذايي مناسبي نيز داشته باشيد. موفق باشيد.1397-11-9
شکوفهسلام .26ساله هستم 168 قد و 82 کيلو وزن دارم .من تا يک سال پيش 70 کيلو بودم و به طور مستمر ورزش ميکردم توي اين يک سالي که سر کار ميرم اينهمه اضافه وزن داشتم و تاثيرات خيلي بدي از لحاظ روحي و جسمي روم داره .ميخوام عاجزانه ازتون درخواست کنم يه برنامه طولاني مدت غذايي و ورزشي بهم پبشنهاد کنيد که بتونم جلوي اين افزايش رو بگيرم و با روند مناسبي کاهش بدم.ممنون >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام، جهت سفارش برنامه از بخش تمرينات کاهش وزن اقدام نماييد. موفق باشيدد.1397-11-6
ياسينسلام سنم 23 قدم 178. چه مکملي بخورم که خوب باشه برام و البته قابل اعتماد باشه از لحاظ کيفيت و اصل بودن؟؟ >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، مکمل هايWHEYE غالبا مناسب تر است. موفق باشيد.1397-11-4
مانيبا سلام و احترام، 37 سالمه، 117کيلو وزن و 195قد. ميخوام يک رشته ورزشي شرع کنم- ترجيحاً رزمي يا دفاعي. چه رشته اي رو پيشنهاد ميکنيد که هم به صورت مستمر بتونم برم. البته چندسال قبل در رشته هاي آيکيدو و کاتدا فعال بودم و چند تا کمربند گرفتم ولي متاسفانه به دليل خارپاشنه و کف ÷اي صاف و ... نتونستم ادامه بدم. لطفاً راهنمايي فرماييد. باتشکر >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام، رشته هاي رزمي معمولا در سنين ميانساني مناسب نيست. توصيه ما تمرينات بدنسازي، دو يا شنا کردن است که بصورت متناوب اجرا شود. موفق باشيد.1397-11-2
Haniسلام من 7 ماه زومبا کار ميکنم و الان عضلاتم شل شده ميخواستم بدونم ايا شما بدنسازي رو پيشنهاد ميکنيد يا تي ار ايکس انجام بدم؟؟؟ و يا هرچه ديگه.؟؟ فقط ميخوام عضلاتم سفت بشه و همراه با اون چربي سوزي هم بشه... شما چه ورزشي رو پيشهاد ميدين؟؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، تمرين بدنسازي توصيه مي شود. بهتر است پيلاتس کار کنيد. براي کاهش چربي هاي اضافي تمرينات ايروبيک سه جلسه در هفته در کنار رژيم غذايي کم کالري داشته باشيد. موفق باشيد.1397-11-2
آرمينسلام و خسته نباشد ، در نظر دارم يک دوره مکمل ورزشي مصرف کنم تا مقداري حجم داشته باشم و عضله فرم بهتري داشته باشد و همينطور کات بين عضلات مشخص باشد... کمتر از 2ماه است بدن سازي رو شروع کردم وزنم 71 و قد 171 هست ... به خاطر قد ميانگينم خوب نيست که حجم زياد داشته باشيم و خيلي عريض ديده ميشم... اگر راهنمايي کنيد که چه مکمل هايي مثل پروتيين کراتين آمينو و خيلي چيزهاي ديگه هست و اينقدر فراوانيييي هست آدم رو گيج ميکنه و برند هاي مختلف ... از اين رو کمک مي خوام و ممنون ميشم از زحمتتون >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، در اين مرحله نيازي به مکمل نداريد. معمولا مکمل براي ورزشکاران حرفه اي که روزي چند نوبت تمرين مي کنند توصيه مي شود. تمرکز خود را روي تمرين منظم و تغذيه سالم و طبيعي بگذاريد. موفق باشيد.1397-10-27
هاديسلام من قدم 1.75ووزنم 88کيلو گرم بود الان20روزه باتردميل روزي حداقل40دقيقه ورزش ميکنم از نظر اندامي لاغر شدم ولي حس ميکنم عظلات وماهيچه هم همراه باسايرجاي بدنم اب شدن من چکار کنم که فقط چربي سوزي داشته باشم تناسب اندام خوب وبه ماهيچه ها اسيبي نرسه ممنونم راهنماييم کنيد.... >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، در کنار تمرينات هوازي با تردميل سعي کنيد هفته اي سه جلسه تمرينات بدنسازي داشته باشيد تا حجم عضلات شما کم نشود.1397-10-23
علي عابديمن و خانواده ام روزي يک ساعت ورزش مي کنيم حلقه زدن 30 دقيقه دويدن 15 دقيقه و طناب زدن ايا براي لاغري خوب هست >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، بهتره 30 الي 40 دقيقه بدويد و 5 دقيقه حلقه استفاده کنيد. در کنار تمرينات ورزشي بايد برنامه غذايي مناسبي نيز داشته باشيد.1397-10-21
محمد احمديبا سلام من يه پسر 16 ساله هستم که سه ماه بدنسازي کار کردم و حالا از کار تو بدنسازي به دليل عواقبش منصرف شدم و ميخوام برم تو يه ورزش رزمي ماننده بوکس به نظر شما تو يه باشگاه که سه تا ورزش توش انجام ميشه موي تاي کنگ فو و بوکس البته توي وقت هاي مختلف ميشه به يه ورزشکار حرفه اي تو زمينه بوکس تبديل شد با تشکر فراوان >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي موفقيت علاوه بر استعداد و تلاش فراوان بايد مربي خوب و باتجربه داشته باشيد. به مربي باشگاه توجه کنيد که تجربه لازم رو داره يا خير.1397-10-18
مهرانسلام من 23سال سنمه عاشق فوتبال و فوتسالم زماني هم ک راهنمايي يا دبيرستان بودم ب مسابقات منطقه اي يا استاني دعوت ميشدم اما ب دليل اينکه منطقه محروم بودم زياد مورد توجه قرار نميگرفتم يا پارتي داشتن بقيه ک نشد من هنوزم دارم ادامه ميدم دوستام بهم ميگن برو تست بده ميخوام بدونم سنم بالاست برا فوتبال يا فوتسال آيا اميدي هست کجا ميتونم برم.ممنون ميشم کمکم کنيد >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي حرفه اي شدن کمي دير هست، اگر هم از الان شروع کنيد حداقل 4 سال زمان مي برده که در سطح بالا مطرح شويد و در سن 27 يا 28 سالگي عمر قهرماني شما خيلي کوتاه خواهد بود.1397-10-15
سوداسلام من ميخاستم يه ورزشي روشروع کنم ولي نميدونم کدومش برايک دخترخوبه و از چن نفر پرسيدم گفتن بهتره از يه مشاور بپرسي وزن ?? و قد??? دارم وانعطافمم کمه به نظرتون چه ورزشي رو ميتونم شروع کنم؟درسته علاقه مهمه ولي من چون اطلاعي از ورزش هاي مختلف ندارم نميدونم ولي اينو مطمينم که کاري رو شروع کنم به نحو احسن ميکنم >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، اگه سابقه اي در رشته هاي ورزشي نداريد بهتر است با تمرينات هوازي و تناسب اندام شروع کرده و آمادگي بدني خود را بالا برده سپس براي انتخاب رشته ورزشي مناسب اقدام نماييد. موفق باشيد.1397-10-15
پارساسلام بنده ورزش کار هستم در مواقع عادي خيلي خوب تمرين ميکنم اما حرف مسابقه ميشه دستو پام شل ميشه چه برسه موقع مسابقه استرسم ميگيرم چکار بايد بکنم تا رفع بشه؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، اين وضعيت مي تونه علل مختلفي داشته باشه که مهمترين اون ترس از باخت هستش. با يکسري تمرينات تصويرسازي ذهني و ايجاد تصاوير مثبت ذهني که همراه با کسب نتيجه و برد است مي تونيد بر اين ترس خودتون به مرور غلبه کنيد.1397-10-11
رضا درود خدا بر شما، 31ساله و کارمند هستم و بسيار کم تحرک، به خاطر کارم روزي حداقل 10ساعت نشسته هستم و روزي دو ساعت هم رانندگي دارم. وقت ورزش خيلي کم دارم و اون هم به خاطر خستگي از دست ميدم. دچار ديسک کمر هم شدم. واليبال هم بازي ميکنم. وزن هم هشتاد کيلو و قد 1/80 سانت. قبلا ورزش ميکردم بدنم خيلي روي فرم بود اما الان شکم آوردم و وزنم هم داره بالا ميره. تغذيه بد دارم و نميدونم چطور ورزش کنم. لطفا راهنمايي کنيد >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، توصيه ما اجراي تمرينات هوازي براي کاهش وزن است. اين تمرينات را حتي بصورت ويدئو در منزل نيز مي توانيد انجام دهيد. در کنار انجام تمرينات ورزشي منظم و روزانه، يک رژيم غذايي مناسب و با بالانس منفي کالري نيز بايد دنبال نماييد.1397-9-30
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی