Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

2  +   0  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
عليسلام.جواني 25 ساله هستم.زانو هايم هنگام نماز يا بلند شدن صدا مي دهد البته بدون درد.اهل ورزش نيستم.ممکن است به خاطر ورزش نکردن باشد؟چه تمريناتي را پيشنهاد مي کنيد؟تشکر. >>>>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام به شما کاربر گرامي، با انجام تمرينات بدنسازي و تقويت عضلات ران مي توانيد اين مشکل را مرتفع سازيد. موفق باشيد.1395-10-28
maniاستاد ببخشيد شما کانال تلگرتم يا اينستاگرتم نداريد؟؟؟اگر داريد اگر امکان دارد لطف بفرمائيد.ممنونم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با کمال ميل دوست گرامي، تلگرام و اينستاگرام ما هر دو Nikandaman است. موفق باشيد.1395-10-25
maniممنون از شما استاد عزيز و گرامي انشالله هميشه سالم و سلامت باشيد >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> درود بر شما، تندرست و شادکام باشيد.1395-10-25
امينبا سلام خواهشمندم بنده رو در خصوص شيوه ي تست فوتبال دادن در باشگاه هاي ليگ برتر آگاه کنيد در رده ي سني اميد و بزرگسالان براي سال 96 >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، تستها شامل چند بخش است. تست هاي مرتبط با سطح سلامت عمومي (دستگاه قلبي ـ عروقي، تنفسي و اسکلتي)، تست هاي مربوط به آمادگي جسماني عمومي (استقامت و توان هوازي، سرعت و چابکي) و تستهاي سطح مهارت مرتبط با رشته (شيوه بازي، تکنيک فردي و تاکتيک پذيري). موفق باشيد.1395-10-24
مهردادسلام خسته نباشيد استاد ايا بيماران واريکوسلي ميتونن ورزش هاي بدنسازي رو انجام بدن و مشکلي براشون پيش نمياد؟من حدود يک سال پيش عمل واريکوسل داشتم الان ميخوام برم باشگاه ايا موردي نداره؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست گرامي، تمريناتي که فشار عمودي وزنه روي بدن در حالت ايستاده اعمال مي شود با احتياط تمام اجرا شود. مانند حرکت اسکات. همچنين حرکاتي که همراه جهش و پرش هستند. موفق باشيد.1395-10-23
ميناباسلام وخسته نباشيد.من حدوده دوساله که بدنسازي کارميکنم در کنار ورزش ديگه ولي حجم بازوهام کم نميشه و سفت ترم شده.ميخواستم بدونم براي چربي سوزيه بهتر ايروبيک دنس بهتره يا بدنسازي؟واگر بدنسازي چيکارکنم حجم بازوهام کم بشه؟با تشکر >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، تمرينات هوازي جهت کاهش وزن مناسب تر است. موفق باشيد.1395-10-22
Kiyanسلام و خسته نباشيد مي خواستم يه برنامه تمريني بدنسازي و رزمي براي ورزش کيک بوکسينگ بهم بدين و من ? ماهه که اين ورزش رو تمرين ميکنم >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، لطفا از صفحه اول سايت برنامه بدنسازي تخصصي را سفارش دهيد. موفق باشيد.1395-10-21
احمدرضاباسلاممن مدت 4 ماهه كه ورزش بدنسازي انجام ميدم و در انجام حركات از وزنه هاي در حد توان و در بعضي ست ها از وزنه هايي تا حدودي بيشتر از توانم استفاده ميكنم و مدت تمرينمم 1 ساعته، ميخواستم بدونم كه نوشيدني مناسب براي استفاده در حين تمرين چيه؟با تشكر >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، نوشيدني مناسب بايد ترکيبي 5 درصد قند و مقداري کم آب ليمو داشته باشد. براي کسب اطلاعات بيشتر به بخش مقالات علمي پايگاه مراجعه نموده و مقاله «نوشيدني ورزشي» را مطالعه نماييد. موفق باشيد.1395-10-21
maniسلام خدمت استاد عزيز و گرامي وقتتون بخيرببخشيد استاد يه سوال داشتم از حضورتون ،بعداز تمرين سخت بدنسازي بايد قندهاي ساده بخوريم درسته??? حالا چه مقدار بخوريم که چربي شکمي اضافه نکنيم ??? مثلا چندتا خرما بخوريم يا اگر قراره موز هم بخوريم يه موز با چندتا خرما کافيه ??? يا نه يه موز کافيه ممنونم از شما استاد عزيز و گرامي >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست گرامي، کربوهيدرات هاي ساده بعد از تمرين نبايد بيش از 100 - 120 کيلوکالري انرژي داشته باشد. اين ميزان معادل يک موز متوسط و 5 عدد خرما است. موفق باشيد.1395-10-19
miniSLM khasteh nabashid bbkhshid mn 16 salame va62kilo vazn va 164ghdame mikhastm vazn kam konam shekamam takht she va charbihay ezafe baZo va paham az byn bere mikhastm bedonM shoma che varzeshi ro jooooz Shena baray mn moarefi mikonin?? Albate mn ghasdmm azole dar shodan o amsal inha nist,...mmnon misham rahnamaii konin?? >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> لطفا فارسي تايپ نماييد.1395-10-19
aliبا سلام و خسته نباشيد.آيا افرادي که ورزش نميکنن ال کارنيتين 500 ميتونن مصرف کنن؟؟؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، ال کارنيتين بصورت طبيعي در بدن ساخته مي شود و نيازي به مصرف خارجي آن نيست. موفق باشيد.1395-10-19
رضابا سلام خدمت شمابنده 41ساله قد170 و وزن 90 کيلو هستم از ماه رمضان 95به رشته ورزشي کيوکشين رفتم و تا الان فقط 5 کيلو کم کردم يعني اول 95 کيلو بودم و توي ورزش نفس کم مييارم و از ورزش زده مي شوم در حالي که دوست دارم مثل يک جوان بيست ساله تمرين کنم بنده ناراحتي معده و اعصاب دارم و دارو نيز مصرف ميکنم لطفا از طريق ايميل راهنمايم کنيد >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، خدمات مشاوره اي ما فعلا از طريق همين سايت انجام مي شود. براي کاهش وزن بهتر است از تمرينات هوازي مانند نرم دويدن و شنا کردن استفاده نماييد. موفق باشيد.1395-10-12
سروشسلام ببخشيد من يه دوره پروتعين برداشتم و ميخام بدونم زمان استفادش و خوردن کي هست. پروتعين+ارژنين+امينو+کراتين >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بهتر است مکمل هاي پروتئيني را در وعده هاي متعدد مصرف نماييد. مثلا صبح ساعت 10 ـ 11 و بعد از ظهر مقداري پيش از تمرين و مقداري پس از تمرين. به اين ترتيب احتمال جذب پروتئين ها افزايش مي يابد. موفق باشيد.1395-10-9
بابکمن 26 سالمه-قدم 181-وزنم هم 71هر روز ورزش ميکنم و روي بيشتر عضلات بدنم کنترل خوبي دارم؛به غير از زير شکمم که يکم چربي داره و هر چه قدر تمرين ميکنم فرقي نميکنه حتي عضلات بالاي شکمم سفت شدن و خودشونو نشون ميدن ولي زير شکمم فرقي نميکنه.ممنون ميشم راهنمايي کنيددر ضمن يه عکسم گرفتم ولي نميدونم جحوري بفرستم >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي نتيجه گيري بهتر بايد رژيم غذايي مناسب (بالانس کالري منفي) داشته و از تمرينات تقويت عضلات زير شکم مانند حرکت شکم خلباني استفاده کنيد. موفق باشيد.1395-10-8
محسنسلام. من در مورد انتخاب يک رشته ورزشي مي خواستم مشاوره بگيرم.سن:30وزن:75قد:184مي خواستم بپرسم با توجه به اينکه تقريبا 7 ساله که اصلا ورزش خاصي انجام ندادم (جز شنا)، الان چه ورزشي رو مي تونم شروع کنم؟با توجه به اينکه دانشجو هستم و درس وقت زيادي در روز رو از من ميگيره.خيلي ممنون >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست گرامي، شنا بهترين گزينه براي شما ست. در کنار شنا تمرينات بدنسازي با وزنه را هم انجام دهيد. موفق باشيد.1395-10-5
امينباسلام خدمت شما من الآن هفده سالمه و ميخوام فوتبال رو شروع کنم ميخواستم ببينم اگه با درصدي بالا (به عنوان مثال ??درصد)به بالا ميتونم موفق بشم اين رشته رو شروع کنم ممنون >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست ورزشکار، در کنار علاقه وافر، اگر مربي خوب و استعداد بالايي داريد مي توانيد شروع کنيد. موفق باشيد.1395-10-4
سعيدبا عرض سلام و خسته نباشيدمن هر وقت مکمل استفاده ميکنم وزن ميگيرم ولي حجم نميگيرم دليل چيه ؟؟؟کدوم مکمل براي افزايش حجم و وزن خوبه؟؟؟ >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، اگر ميزان کربوهيدرات مکمل شما بالا باشد و کالري مصرفي شما هنگام تمرين پايين، بالانس کالري مثبت شده و منجر به چاقي مي شود. بنابراين بايد از مکمل هاي با درصد پروتئين بالا استفاده نماييد و تمرين بدنسازي نيز صحبح و علمي باشد. موفق باشيد.1395-10-2
زهراسلام من قدم ??? و وزنم ?? کيلو هست که اين يعني متعادله اما کمي پهلو و شکم دارم که سعي کردم با رژيم و ورزش کمش کنم اما نشد فک ميکنم کمي بدنم شله و اگه بدنسازي برم محکم ميشه و مشکل حل ميشه ميخوام بدونم اگه يه مدت بدنسازي برم و بعد ول کنم باز به حالت قبل بر ميگردم يا ميتونم حفظش کنم و اينکه براي من بدنسازي رو پيشنهاد مي کنيد يا زومبا رو چون من واقعا زومبا رو دوست دارم اما فک نميکنم به بدنم فرم بده زياد >>>>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي کاهش ميزان بافت چربي بدن بايد تمرينات هوازي انجام دهيد و براي تقويت عضلات و فرم دهي به آنها تمرينات بدنسازي. موفق باشيد.1395-9-30
علي.سبا سلام. من فوتباليستم و 21 سالمه و فوتبال رو به صورت حرفه اي دارم ادامه ميدم ميخوام مکملهاي کراتين و گلوتامين رو مصرف کنم خواهشا بهم بگين طريقه مصرف اين دو مکمل براي فوتباليستا چجوريه خواهشا جواب رو ايميل کنيد با سپاس فراوان >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست ورزشکار، کراتين بصورت دوره اي و معمولا در فصل پيش از مسابقه مصرف مي شود. نحوه مصرف و نکات لازم در بخش مقالات علمي پايگاه درج شده است. گلوتامين اسيد آمينه اي است که بدن قادر به ساخت آن مي باشد بنابراين از زمره اسيدهاي آمينه غيرضروري محسوب مي شود. در حاليکه گلوتامين، فراوان‌ترين آمينو اسيد در بدن است، ممکن است مقدار آن در زماني که بدن شما در حال ترميم است، کاهش يابد. شايد به همين دليل است که ورزشکاران از مکمل گلوتامين استفاده مي‌کنند. اگرچه هيچ داده‌ي علمي وجود ندارد که از استفاده‌ي گلوتامين براي مقاصد ورزشي حمايت کند، اما گلوتامين يکي از محبوب‌ترين مکمل‌ها در ميان بدنسازان و ورزشکاران است.هيچ مقدار مصرف رسمي و توصيه شده‌اي براي عضله سازي وجود ندارد، اما اکثر توليد کنندگان اين مکمل، معمولا ? گرم از آن را دو يا سه بار در روز توصيه مي‌کنند. موفق باشيد.1395-9-28
عليرضاسلام من يک ساله باشگاه ميرم همه اندامم خوب و حجمي شده اما زير سينه من چربي داره و شل هست چيکار کنم بنظرتون؟؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست ورزشکار، تمرينات ويژه عضلات زير سينه چه با هالتر و چه با دستگاه را در برنامه تمريني خود داشته باشيد. همچنين بايد از يک رژيم غذايي سالم که ميزان کربوهيدرات و پروتئين آن با توجه به نياز شما طراحي شده باشد پيروي کنيد. موفق باشيد.1395-9-26
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی