Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

7  +   4  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
عرفانسلام من 18سالمه و عاشق فوتبالم و فوتبالمم درسطح متوسط رو به پايينه اکادمي اگر بخوام برم اين سن رو قبول ميکنن و ميشه از اين سن هم پيشرفت کرد و به جاهاي بالايي رسيد؟ >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، اگه مي خواهيد در سطوح بالاي فوتبال کار کنيد سنتون بالاست اما براي يادگيري مهارت و لذت بردن از فوتبال دير نيست. 1398-8-23
علي رضا کريمي طلبسلام من ترس از توپ دارم و بخواطر همين نميتونم فوتبال بازي کنم بايد چکار کنم؟؟؟؟ لطفا کمکم کنيد >>>>>>>>> پاسخ >>>>>> با سلام، بايد تمريناتي انجام دهيد که توپ ابتدا با سرعت هاي کم به سمت شما ارسال شود سپس به تدريج بر سرعت و پيچيدگي حرکت توپ افزوده شود. فرآيندي زمان بر است اما در صورت ممارست جواب خواهد داد.1398-8-22
فائزه حسينيسلام خسته نباشيد من رژيم گرفتم روزي 1000 کالري و دوبار هم ايروبيک کار ميکنم يکبار 30 دقيقه و يکبار 20 دقيقه و هنگام تمرين از دمبل 1 کيلويي استفاده ميکنم قدم 168 و وزنم 64 ميخواستم بدونم براي کاهش وزن مفيده يا نه؟ >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> ميزان کالري مورد نياز شما بيش از اين مقدار است با اين رژيم کم کالري احتمال سوتغذيه زياد است.1398-8-19
حميدرضاسلام ضمن خسته نباشي من ??سالمه تا حالا همه ورزشي کردم بدنم ب همه ورزشي جواب ميده در حال حاضر کيک بوکس ‌بدنسازي ب طور حرفه ايي دنبال ميکنم ولي دلمو زود ميزنه نميتونم توش دووم بيارم چون رشته ايي ک به درد اناتومي بدنم بخوره رو کسي نميتونه بهم بگه ک روي اون برنامه ريزي کنم ??سالمه???قدمه >>>>>>>> پاسخ >>>>> با سلام، بايد به آکادمي هاي استعداديابي مراجعه کنيد تا با سنجشهاي دقيق و علمي رشته متناسب را به شما معرفي نمايند.1398-8-19
سپهرباعرض سلام و خسته نباشيد من پسري 16 ساله هستم با قدي حدود 183cm و وزني حدود 65g هستم و تيپ بدني ام هم اکتومورف هستش ميخواستم بدونم اگر هر هقته سه بار ورزش فيتنس و سه بار شنا انجام دهم بدم و درکنار اينها کيک بوکسينگ کار کنم آيا مشکلي پيش مياد؟ و در چند ماه ميتونم تغيرات رو تو بدنم ببينم‌؟ ممنون ميشم جواب بدين >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، تغييرات در شما بستگي به طراحي تمرين، تغذيه و استراحت شما دارد. اگر همه اين موارد بصورت درست برنامه ريزي شود تغييرات از ماه سوم به بعد بصورت هويدا قابل مشاهده است اما مقدار آن کمي شخصي و با توجه به استعداد شما ست .1398-8-18
سجادبا سلام من ?? سال سن دارم. با وزن ??? کيلو و قد ???. مي خواهم خودم باديگارد شخصي خودم باشم و از طرفي تبديل به يک پارکور کار خوبي بشوم. از کجا بايد شروع کنم و وارد چه رشته هاي ورزشي بشوم. >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، بايد بدنسازي را در کنار يکي از رشته هاي رزمي دنبال کنيد. در حال حاضر در برخي از شهرهاي بزرگ مربيان در اين زمينه مشغول کار هستند که مي توانيد از آنها راهنمايي بگيريد.1398-8-13
اميرمحمدبا سلام. ميخواستم ببينم بهترين ورزش براي امادگي جسماني چيه و پيشنهاد خودتون چيه؟؟؟؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، آمادگي جسماني ابعاد و جنبه هاي مختلف مثل قدرت، سرعت، توان چابکي و غيره دارد و که همه رشته ها به صورت همه جانبه اين فاکتورها را تقويت نمي کنند بايد هدف خود را از آمادگي جسماني مشخص نماييد اما بطور کلي ژيمناستيک و شنا اکثر فاکتورهاي آمادگي جسماني را در خود دارند.1398-8-5
عليسلام علي هستم ?? سالمه ميخوام بدونم ميشه بوکس با دو سرعت رو با هم کار کرد فقط کمي تو بوکس مشکل دارم چون مشکل حلق و بيني دارم ميشه راهنمايي کنيد >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، اگر نمي خواهيد در دوي سرعت به قهرماني برسيد بله امکان پذير است.1398-8-4
بهزادسلام.قت بخير.بنده 27 سالمه با قد 168 و وزن 62.ميخوام ورزش کنم.يه خورده هيکلم بزرگتر شه. ايا trx گزينه مناسبي هست؟ چون تو خونه ميشه کار کرد و اين براي من عاليه.<<<<<<<<<<<<< پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، براي شروع تي آر ايکس مناسب نيست بهتر است با تمرينات ملايمتر و از طريق کشهاي بدنسازي تمرينات را شروع کنيد. 1398-7-21
عليرضا خدادوستمن مدت چند سالي هست که ورزش نکردم اخرين باري که ورزش کردم مدت 12 سال پيش بود که تکواندو کار کردم براي اماده سازي بدنم بايد از چه ورزشي استفاده کنم >>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام، بهتر است با بدنسازي وتمرينات هوازي شروع کنيد.1398-7-8
ظروفيسلام من 32 سالمه 176 قدم 77 وزنم کبد چرب گريد دو دارم بايد ورزش کنم تا بدتر نشه از يه طرفم ارتروز زانوهام مانع ورزشم ميشه ميخواستم ببينم با اين وضعيت بدنسازي صلاحه کار کنم يا ترکش کنم ورزش سبک انجام بدم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، بهتر است تمرينات سبک هوازي مانند پياده روي و شنا رو اجرا کنيد. تمرينات بدنسازي هم اگه بدرستي طراحي شه مفيد است اما تعداد جلسات اون نبايد بيشتر از سه جلسه در هفته باشه.1398-6-27
مهرانسلام خسته نباشيد من چند سالي هست بدنسازي کار مي کنم و تازه استخدام يگان ويژه شدم.با توجه به علايقم دوست دارم به رشته کراس فيت برم و حرفه ايي کار کنم و حتي مربي گري کراس فيت هم بگيرم و در رشته دانشگاهي در کنار يگان ويژه تربيت بدني بخونم سوالم اين هست با توجه به فشار تمرينات يگان ويژه و نوپو مي توانم بعد از ظهر ها هم کراس فيت حرفه ايي کار کنم و تربيت بدني هم بخونم زياد به بدن و عضلات فشار وارد نمي شه >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، يکي از اصول تمرينات ورزشي ريکاوري است اگه با اين حجم که گفتيد تمرين کنيد فرصت لازم براي ريکاوري و رفع خستگي نخواهيد داشت و احتمال آسيب ديدگي بشدت افزايش مي يابد. بهتر است بعد از اتمام دوره آموزشي سراغ علايق خود برويد.1398-6-27
Saraباسلام خدمت شما. من ?? سالمه و قدم ???و وزنم ?? هستش و حدودا ? سال تکواندو کار کردم اما بدليل آسيب ديدگي و تضعيف روحيه نتونستم ادامه بدم و زمان زيادي هست که سمت ورزش رزمي نرفتم و الان نميدونم ميتونم دوباره به سمت اين ورزش برگردم يا نه چون ميترسم دوباره ورزشم به سرانجام نرسه اما به گفته استادم و اطرافيان استعدادشو دارم اما خودم راضي نميشم با اينکه علاقه دارم به نظرتون تکواندو رو ادامه بدم يا برم سراغ ورزش ديگه ايي؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، به نظر ميرسه تمرينات رزمي با روحيات شما سازگار نباشه ضمن اينکه اين گونه تمرينات ريسک آسيب پذيري بالايي دارند. بهتر است سراغ رشته اي برويد که از نظر ذهني با اون راحت باشيد.1398-6-27
واحديسلام من تو انتخاب باشگاه ورزشي بين پيلاتس، تي آر ايکس وبدنسازي و .... براي لاغري شک دارم چطور ميتونم يکي رو انتخاب کنم؟>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، پيلاتس و تي آر ايکس همه نوعي از تمرينات بدنسازي هستند که براي کاهش چربيهاي شکمي خيلي مفيد نيستند. بهتر است تمرينات ايروبيک را حداقل 5 جلسه در هفته انجام دهيد و از يک برنامه غذايي مناسب پيروي کنيد تا نتيجه دلخواه رو بگيريد. 1398-6-27
حامد وحدانيسلام...من قدم ??? هستش سنم ??... وزنم ??... قراره برم نيروي انتظامي ولي هيکلم کمي ضعيفه...چطوري يه مرد هيکلي و قد بلند بشم؟ لطفا کمکم کنيد ? ماهه درگيرم >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، تغييراتي که شما به دنبال اون هستيد در درازمدت اتفاق ميافته. در کوتاه مدت مي توانيد تمرينات بدنسازي با يک تغذيه متناسب و سالم در پيش بگيريد تا کمي از وضعيت ضعف عضلاني خارج شويد. 1398-6-11
امير محمدسلام خسته نباشيد من آمير هستم کاراته کار ميکنم من يه دوره فوقالعاده داشتم ميخوام به تيم ملي بزن ولي وقتي بازيم شروع ميشه کلا انگار صدا روم قطع ميشه خوش حيجاان زياد دارم متوجه حرف کچ. نميشم وپيشرفت کردم کمکي مي تونيد بکنيد >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، مشکل شما بيشتر هيجانات و اضطراب ناشي از رقابت است که با تمرينات آرام سازي و تصوير سازي ذهني مي تونيد بر خودتون مسلط باشيد و عملکرد بهتري از خودتون به نمايش بگذاريد.1398-6-11
mohammadسلام من زياد ميدوام وزياد طناب ميزنم ولي چربي ران وباسن وساق پادارم ممنون ميشم کمکم کنيد >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، ران و باسن محل اصلي تجمع چربي است. اگر همراه با تمرينات ورزشي برنامه غذايي مناسبي نداشته باشيد نمي توانيد چربي هاي اضافي را بسوزانيد.1398-6-5
سحرسلام. من دختري 29 ساله با قد 157 و وزن 45 کيلو هستم. مي خواهم وزن کم کنم و عضلاتم سفت شود. آيا در اين سن، امکان عضله سازي وجود دارد؟ با توجه به اين که وقت کافي براي تهيه تغذيه مناسب ندارم، قبل و بعد از ورزش بهتر است چه چيزي استفاده کنم؟ چه مکمل يا غذايي؟ حدود دو ماه تمرينات مقدماتي بدنسازي انجام دادم، اما چون نتيجه اي نگرفتم، نااميد شدم. براي سفت شدن عضلات، چه تعداد تمرين را در چند ست بايد انجام دهم، سرعت انجام حرکات بايد چگونه باشد؟ آيا لازم است که هر چند وقت يکبار برنامه ورزشي ام را تغيير دهم؟ >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام، با توجه به فاکتورهاي قد و وزن نوع تيپ بدني شما اکتومورف (لاغرپيکر) است. با تمرينات ورزشي مناسب و تغذيه سالم مي توانيد توده عضلاني خود را توسعه دهيد. پيشنهاد ما اينست که از بسته تمرين و تغذيه متخصصان ما استفاده کنيد و تحت نظر مشاورين پايگاه به تمرين بپردازيد. در صورت تمايل از صفحه اول سايت برنامه بدنسازي عمومي را سفارش دهيد.1398-6-1
رضا سلام چه کارکنم تافوتبالم روز به روز پيشرفت کنه و بتونم فوتباليست خوبي باشم و مانند مسي خلاق و با هوش باشم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي موفقيت در اين سطح، استعداد بالا، مربي خوب و از همه مهمتر پشتکار و تلاش بسيار مهم و اساسي هستند.1398-5-28
ليلا با سلام و احترام يک ماه ونيم است رژيم و فعاليت ورزشي دارم دو کيلو وزن کم کردم ولي دو هفته اخير وزنم ثابت مانده، از طرفي بچه شير ميدم و پريودم هم در اين مدت به تاخيير افتاده ما قبل بعد از 40 روز پريود شدم اين ماه الان با گذشت 40 روز هنوز پريود نشدم، البته قبلا سابقه داشتم، مي خواستم علت دقيق ثابت موندن وزنمو بدونم و اينکه طي رژيم خيلي دچار افت انگيزه ميشم چيکار کنم براي اينکه بتونم با انگيزه خوب ادامه بدم، >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، رژيم غذايي راهکار مناسبي و پايداري براي کاهش وزن نيست بهتره از برنامه غذايي سالم و با کالري مناسب استفاده کنيد و در کنار اون روزانه به مدت يک ساعت تمرينات هوازي سبک انجام دهيد. 1398-5-25
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی