Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

7  +   3  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
ميناسلام.من يه دختر ?? ساله هستم و پيشينه ورزشي انچناني ندارم . قدم ??? و وزنم ?? کيلو هس. بنده زانو درد دارم و نميدونم چه حرکاتي رو براي گرم کردن بدن قبل ورزش انجام بدم و چه ورزشي انجام بدم که به زانوم اسيب نرسه .و اينکه من تو خونه ورزش ميکنم. قبلا هم ژيمناستيک کار ميکردم و اگه براي زانوم مشکلي نداشته باشه ميخوام ادامه بدم .الان من چه ورزشي رو ميتونم انجام بدم و اينکه ممنون ميشم يه برنامه اي معرفي کنين که گرم گردن بدن و خود ورزش به زانو اسيب نرسونه. >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، نوع حرکات و شدت آن بستگي زيادي داره به نوع آسيب ديدگي و ميزانش. بنابراين با يک مربي کارکشته و تحصيل کرده مشورت کرده تا با معاينه فيزيکي بتونه بهترين راهنمايي رو به شما بدهد.1399-2-24
ميلادسلام وقتتون بخير. من 27 سالمه و 188 قد و 94 وزن و البته لاغر هستم. به شدت علاقه به ورزش قهرماني و حرفه اي و مسابقه دادن دارم. استعداد خوبي تو زمينه دروازه باني فوتبال بسکتبال پرش ارتفاع... دارم اما هيچوقت حرفه اي کار نکردم.. بنظرتون الان ميتونم شروع کنم يا ديره؟ اصلا تو اين سني ورزش هست که متناسب با سن من و رقابتي باشه؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي ورزش قهرماني الان کمي دير است اما براي استفاده هاي سلامتي بخش ورزش هيچوقت دير نيست.1399-2-9
Seyyed morteza hoseinyسلام وقت بخير،من آقا هستم??سالم هست و تا به حاا متاسفانه هيج کدوم از رشته هاي ورزشي رو دنبال نکردم به نظر شما توي اين سن غير از پرورش اندام رشته اي هست که بتونم شروع کنم و حرفه اي بشم؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، شنا رشته مناسبي است.1399-1-25
فاطمه جعفريبا سلام...ميخواستم بپرسم ورزش چرخونک براي ديسک کمر مضره يا خير؟ >>>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام، بله احتمال افزايش آسيب ديدگي را افزايش ميده.1399-1-24
زينبسلام من يه دختر ?? ساله هستم. ميخواستم از الان فوتبال رو شروع کنم. آيا دير نيست؟؟ ميخواستم راهنماييم کنيد. قبل تر چون پدرم اجازه نميداد نرفتم. الان ميخوام شروع کنم. >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، با توجه به سن و سال شما و نيز ريسک بالاي آسيب ديدگي مفاصل بخصوص زانو رشته فوتبال به شما توصيه نمي شود.1399-1-18
سيناسلام به شما بنده ?? ساله cm??? قد و ?? kg وزن دارم مدتي هست وقتي بصورت شکمي يا ديافراگمي نفس ميکشم در ناحيه خنجري جناغ سينه که تا سمت سينه ام کشيده ميشه احساس ميکنم، بنظر شما مشکل از چيست؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، تصوير نمي کنم مشکل خاصي باشه، اين تمرينات تنفسي را ملايم تر انجام دهيد و زمان اجراي آن طولاني نباشد.1399-1-17
حسين سسلام ، من 18 سالمه و بدنم فيت هستش دوست دارم دوباره به ژيمناستيک ادامه بدم قبلا 5 سالم بود رفتم و تا 1 سال تقربيا ادامه دادم و خستم شد دراومدم الان ميشه دوباره برم ؟ >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، ژيمناستيک با توجه به ماهيت نياز بالا به قدرت و انعطاف پذيري و نيز شرايط سني شما، توصيه نمي شود. بهتر است رشته هايي مانند شنا و بدنسازي را امتحان کنيد. 1399-1-13
سارا رحيمي سلام وقت بخير. من 19 سالمه. وزنم 82 و قدم 162.ميخوام لاغر بشم. دوست دارم که ورزش رزمي کار کنم ولي بدن ضعيفي دارم و خيلي هم سفته. يعني حرکات رو سخت ميتونم انجام بدم. به نظرتون با توجه به سن و وزن و چيز هاي ديگه بهتره چه ورزشي برم؟ >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> براي کاهش وزن رشته هاي رزمي در شروع مناسب نيست بهتر است تمرينات ايروبيک و پياده روي و شنا يا رکاب زدن را به عنوان فعاليت اصلي انتخاب نماييد. همچنين بايد نگاه ويژه اي نيز به تغذيه خود داشته باشيد.1398-12-21
بهرام اوجاقيبا عرض سلام و خشته نباشيد.من 30 سال سنمه،خيلي علاقه به کشتي دارم،تو سن 18 سالگي يه سال رفتم ولي بخاطر مشغله کاري نتونستم برم.تو سن 30 سالگي بنظر شما دير نيست براي فعاليت تو اين رشته؟ممنون >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، اگه هدفتون از اين رشته تندرستي است در صورتيکه تمرينات ملايم و بدون رقابت باشه ايرادي نداره اما هدف قهرماني داريد براي شما دير شده و ريسک آسيب ديدگي اين رشته نيز مزيد بر علت است. 1398-12-14
آتنا ابراهيم زادهسلام من16سال دارم و يه سوال مهم داشتم، اينکه بااين سن ميتونم تو رشته ووشو(ساندا)در سطح جهاني موفق بشم اگه سخت تمرين کنم؟؟ بنطرتون براي شروع دير نيست؟؟ >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، کمي کارتان سخت هست اما اگه تمرين کافي و استعداد اين رشته رو داشته باشيد غيرممکن نيست.1398-12-14
محمدرضاسلام من ?? سال و?? ماه همه و ميخام رشته کيک بوکسينگ رو به صورت حرفه اي ادامه بدم که حد اقل ? بار قهرمات جهان تو وزن خودم باشم ميخاستم بدونم واسه من دير نيست؟ لطفا رک بگيد چون نميخام وقتمو هدر بدم. >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> سلام بر شما، سنتون را دوباره با حروف وارد نماييد.1398-12-8
سمانه احمديسلام.من 32 سالمه..با وزن 42وقد150واندام ظريفي دارم ميخواستم يه خورده پرتر بشم ور ان پا وسيله وباسن حجيم تري داشته باشم بدون شکم چون يه خورده شکم دارم چون بدنم ظريفه به شکم وپهلوم ميره چربي اضافه..چه ورزشي از نظر شما برام منا سبع چون نميخوام وزن از دست بدم فايننس انجام دادم وخيلي زود وزن کم کردم >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام، تمرينات بدنسازي (چه با کش چه با وسايل مخصوص) در کنار برنامه غذايي مناسب مي تونه به شما کمک نمايد.1398-11-29
عليسلام و خسته نباشيد. من به دليل مشکل گردن درد شديد، چون کارم پشت ميز نشينيه تقريبا دو ماهه باشگاه بدن سازي ميرم، حالا ميخواستم ببينم چه مکملي استفاده کنم که عضلاتم تقويت بشه، ضرر و عوارضي هم نداشته باشه. ممنون >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، نيازي به مکمل خاصي نداريد بهتره به رژيم غذايي خود توجه داشته و ميان وعده به اندازه کافي استفاده نماييد. 1398-11-28
احمد رضاييبا سلام و احترام من هنگام دويدن بسيار انرژي دارم ولي متاسفانه زير قفسه سينه و گاها بالا و پايين شکم درد شديدي شروع ميشه و جلوي ادامه دويدن رو ميگيره..خيلي تلاش ميکنم خواب کافي اب کافي و ويتامين و مواد معدني کافي و انرژي زا ولي جواب نميده از جون ميندازتم که ديگه نميتونم حرکت کنم ولي دويدن اجباريه چون سرباز تکاورم و نميتونم کنار بکشم و اين شده شکنجه اي برا من چيکارکنم اين درد رفع بشه نجات پيدا کنم از اين زجر چون فوق اجباريه و نميزارن از سگ دو زدن کنار بکشم و استراحت کنم؟! >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام، اين مشکل بخاطر هيپوکسي يا کمبود اکسيژن در عضلات تنفسي (که در ناحيه قفسه سينه بالاي شکم قرار دارند) ظاهر ميشه. براي اينکه به اين وضعيت دچار نشيد بهتره تمرينات رو خيلي نرم و آهسته شروع کنيد و از انجام تمرينات شديد در آغاز فعاليت پرهيز نماييد. در ضمن با افزايش آمادگي بدني و انجام تمرينات مستمر بدني اين وضعيت به مرور کمتر پيش خواهد آمد. موفق باشيد.1398-11-28
Mir88سلام من ?? سالمه و ??? قدمه و ??? کيلو وزن دارم هم کشتي رو دوست دارم و هم بدنسازي و فوتبال حالا موندم کدوم يکي از اين هارو برم؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، علاوه بر علاقه به استعداد خود نيز توجه داشته باشيد. بنابراين براي تست به باشگاه هاي مربوطه برويد و نظر مربي را نيز جويا شويد.1398-11-14
Tarigسلام،من يک ماه ديگه امتحان عملي اتشنشاني دارم تو اين يک ماه خودم رو چطور اماده کنم، بايد قبول بشم وگرنه بدبخت ميشم، ايتم امتحانمان دور کوتاه و بلند(??0)متر، بارفيکس، دراز نشت، پرش، خودم فوتسال بازي ميکنم، به نظرتون همون بازيه فوتسال رو بيشتر برم بهتره يا ورزش هاي ديگري هم تو اين يه ماه بايد انجام بدم، تورو خدا هرچي بهتره براي اين يه ماه بگيد تا انجام بدم تا قبول شم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، بهتره بجاي فوتسال همين آزمونهايي که داريد رو روزدرميان تمرين نماييد.1398-11-11
Maedehسلام من ?? سالمه و دو سال و نيمه تکواندو کار ميکنم به حرکات نمايشي مثل پشتک زدن و حرکت پيچ و اينجور حرکات خيلي علاقه دارم ميخواستم ببينم براي يادگيري اين حرکات بايد دنبال چه ورزشي برم و اينکه با توجه به سنم نميتونم‌برم ژيمناستيک؟؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>> با سلام، اجراي اين حرکات نياز به آموزش تحت نظارت مربي دارد و نبايد به تنهايي و درمکان بدون ايمني مناسب اجرا شود. بنابراين مي توانيد زير نظر مربي ژيمناسيتک صرفا اين حرکات را آموزش ببنيد.1398-10-24
اميرحسين زنگويي زادهبا سلام ميخواستم ببينم ميشه ورزش هاي هوازي؛ قدرتي و hiit رو باهم انجام داد مثلا يک روز درميون . يه روز hiit يه روز قدرتي و هوازي؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>> سلام بر شما، بله ايرادي نداره مي تونيد تمرين کنيد.1398-10-13
بيژن با سلام خدمت شما من ?? سال دارم و ??? قد و ?? کيلو وزن دارم و مدت زيادي هست که ورزش نکردم ديسک کمر خفيف دارم و احساس ميکنم توانايي بدنيم خيلي کمه چه ورزشي رو شروع کنم که بتونم بدني ورزيده و متناسب داشته باشم ممنون از شما >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام به شما کاربر گرامي، در حال حاضر پياده روي سبک، دورچرخه سواري ملايم و شنا کردن به همراه رژيم غذايي متناسب بهترين گزينه است. موفق باشيد.1398-10-9
عرفانسلام. من به ورزش بوکس علاقه دارم ولي شرايط باشگاه رفتن رو ندارم آيا من ميتونم درخانه با استفاده از فيلم هاي اموزش که در اينترنت هست بوکس ياد بگيرم >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>> با سلام، با کمک فيلم برخي تکنيکها رو مي تونيد ياد بگيريد اما به درد مسابقه و مبارزه نمي خوره. اگه هدف شما مبارزه است بايد حتما مقابل حريف تمرين کنيد.1398-9-18
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی