Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

4  +   1  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
عرفانسلام من کشتي ازاد کارم ميکنم ويک برنامه ي ميخوام که روز هاي تمرين ندارم انجام بدم(براي نفس وآمادگي جسماني) لطفا ارسال کنيد ممنون از سايت خوبتون. >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، لطفا براي سفارش برنامه از صفحه اصلي برنامه بدنسازي تخصصي را کليک کرده و سفارش خود را انجام دهيد. 1398-3-30
اميرحسينسلام خدمت شما ممنون ميشم جواب سوالمو بديد حقيقتش من آدم ورزش دوستيم ولي ديگه نميدونم چه ورزشي برم موندم هر ورزشي ميرم زود کم ميارم انگار يادگيري حرکاتش برام سخت شده نميدونم ولي موندم ممنون ميشم راهنماييم کنيد.>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما، براي يادگيري مهارتهاي هر ورزشي بايد وقت و زمان زيادي رو صرف کنيد براي مثال يک بسکتباليست ليگ ملي آمريکا NBA طي دوران بازي خودش بيش از 10 ميليون پرتاب آزاد رو تمرين ميکنه تا به اون سطحي که شما در تلويزيون مي بينيد برسه.1398-3-26
مهدي شهبازيانسلام من ميخوام داخل منزل تميرنات بدنسازي انجام بدم دمبل و هالتر و ميز با جلو بازو لاري ر دارم 36 سالمه و 84 کيلو وزن ميخواستم اگز امکان داره يک برنامه ورزشي و يک برنامه غذايي بهم بديدد ممنون >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام به شما کاربر گرامي، براي سفارش برنامه از صفحه اول لينک برنامه بدنسازي عمومي را دنبال کنيد و سفارش رو ثبت کنيد در خدمت تان هستيم. 1398-3-19
مهدي چکامهسلام . پسرم و متولد 1383 . قد 163 و وزن 45 . به صورت تخصصي بسکتبال رو دنبال ميکنم . ميتونم از شما رژيم غذايي بگيرم ؟ ( با هزينه ) . و اينکه چقدر امکان اضافه شدن قدم هست ؟ مکمل براي رشد چي توصيه ميکنين ؟ ممنونم >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام بر شما کاربر گرامي، تغذيه صحيح و ورزش علمي مي تونه به فرد کمک کنه که قدش به اندازه هاي تعيين شده توسط ژنها برسه اما تأثيرات خارق العاده نداره. در صورت تمايل از صفحه اول برنامه رژيم غذايي و تمرين ورزشي را سفارش دهيد.1398-3-16
اميرمهديسلام‌ من ميخوام ووشو ساندا کار کنم ولي ميخوام قبل اينکه شروع به باشگاه رفتن بکنم بدنمو آماده کنم و ميخواستم بدونم که اين تمريناتو چطور شروع کنم و چه کارهايي انجام بدم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بهتر با بدنسازي شروع کنيد اما زير نظر يک مربي آگاه و همينطور مشورتي با مربي رشته مورد علاقه تون داشته باشيد تا روش مناسب بدنسازي رو بهتون نشون بده.1398-3-14
حسنسلام ببخشيد من نوجوان ?? ساله هستم ميخوام بدونم که اگر برم کشتي چون کشتي قدو ميسوزونه من بعد کشتي مقدار زيادي طناب بزنم قدم رشد ميکنه يا ن >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام بر شما، کشتي باعث کوتاهي قد نميشه. مگه تمرينات خيلي شديد و همراه با حمل وزنه باشه.1398-3-14
اميرعلي من يه پسر22ساله هستم که وزنم تقريبا 84 کيلو و قدم 163 است وحدودا از6 سال پيش در ورزش تکواندو و از دو سال پيش به ورزش هاي مختلف از جمله فوتبال بسکتبال شنا ژيمناستيک فعاليت داشتم يه سوال مهم که از اول شروع ورزش کردنم تو ذهنم بود آيا ميشه اميد به اين اشته باشم که بتونم به صورت حرفه اي کار کنم؟سنم براي اين کار و اين هدف کمي زياد نيست؟ با اين وضع بدني که براتون گفتم فکر ميکنيد بتونم از لحاظ تئوري ورزشي به هدفم برسم اصلا انتخاب ورزشي مثل تکواندو درست بوده اگر نه چه ورزشي براي من مناسب است (من در حال حاضر سه ورزش فوتسال و بسکتبال و تکواندو(پومسه) رو انجام ميدم به صورت اکادمي) >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> اين ورزشهاييي که انجام ميدي به هم شباهتي ندارن و شرايط متفاوتي به لحاظ جسمي و فيزولوژيک لازم داره. بهتره با فرآيند استعداديابي رشته مناسب رو انتخاب کني و اونو ادامه بدي.1398-3-13
arvinمي خواستم بدونم ميشه تو هفته 6 جلسه تمرين کرد هر دو رزمي >>>>>>>>پاسخ >>>>>>>>>>>>> ميشه اما شدت تمرين و سطح ريکاوري مهم هستش اگه تمرين شديد فرصت کافي براي استراحت نداشته باشيد احتمال آسيب ديدگي بالا ميره1398-3-11
قيصرمن دنبال يك ورزش رزمي ام كه هم مثل جودو كار كردن روي كمر و پاي حريف باشه و هم ثل كاراته مشت و لگد داشته باشه چي بايد برم؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> جوديتسو و کيوکوشين تقريبا مشابه اون چيزيه که دنبالش هستين.1398-3-7
حميدسلام براي تست فوتبال دريه تيم حرفه اي تمرينات بدنسازي رو بدون وزنه ودر زمين چمن انجام ميدم(تمرينات30روزه بدون وزنه)طبق يک متد استاندارد بين المللي هستند الان روز هشتمه که انجام ميدم.به نظر شما اين کافيه مثلا روز اول دوتا 10 دقيقه دويدن سه ست ده تايي شنا سويدي، پنج بار مسافت 10متر رو باسرعت دويدن به مروزر روزها تمرينات شئيئتر وتايم بيشتر ميشه. >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام، براي شروع خوبه، منتها 30 روز زمان کمي هستش و در اين مدت تغييرات زيادي ايجاد نمي شه. موفق باشيد.1398-3-6
هادي يزداني سلام. من يک فوتباليستم و 16سالمه ودرحال حاضر درهيچ باشگاهي فعاليت نمکنم، من ميخوام بعد گرفتن ديپلم در مدرسه به تيم باشگاهي که در ليگ 1يا2 هستن تست فوتبال بدم به نظر شما خوب هست يا نه؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام، اگه مي خواهيد بصورت حرفه اي کار کنيد بايد از الان در مدرسه فوتبال ثبت کنيد و از حالا تمرينات رو زير نظر مربي کارکشته شروع کنيد. موفق باشيد.1398-3-5
فريبرزخواجويسلام وعرض ادب سوالي داشتم ممنون ميشم جواب بديدبنده درسن 27سالگي هستم واقاومجردهستم خيلي به ورزش کردن وورزش حرفه اي علاقه دارم اما نميدونم دراين سن سراغ چه ورزشي برم نميدونم درچه ورزش هايي استعداد دارم دنبال ورزشي هستم که ارزان باشه چون ازلحاظ مالي ضعيفم قدم 185ووزنم95هست علاقه ورزشي ام هم به فوتباله که اصلا استعدادبازي ندارم دنبال ورزشي هستم که بتونم پيشرفت کنم وروي سکوجهاني برم >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام به شما کاربر گرامي، در اين سن براي رسيدن به قهرماني زمان و فرصت کمي داريد. اما رشته هايي مانند دوچرخه سواري و دو و ميداني کم خرج و عمر قهرماني بالايي دارند. موفق باشيد.1398-3-3
عليرضاسلام اگه پرورش اندام که براي حجيم سازي عضلات است (البته بدون استفاده از مکمل و...)با رشته هاي رزمي انجام دهيم پيشرفت ميکنيم يا خير >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، اگر همراه با استراحت و ريکاوري مناسب باشد اشکالي ندارد. موفق باشيد.1398-2-27
مجيد سلام من در دوران بچگي حرکات بارفيکس خيلي انجام مي‌دادم.در پانزده سالگي شکل بدنم ناگهاني تغيير عمده اي کرد مخصوصا عضلات گردن و شانه. الان در عضلات گردنم احساس خيلي خوبي ندارم. گردنم سفت و عضلاني شده و راحت نيستم. از نظر ظاهري هم اين وضعيت رو دوست ندارم و اصلا ازش راضي نيستم. فک مي‌کنم اگه مثل قبل مي‌بودم خيلي خوشگل تر به نظر مي‌رسيدم. به شدت از گذشتم احساس پشيموني مي‌کنم‌. شما مي‌تونيد يه راهي رو به من پيشنهاد کنيد و بگيد براي خلاصي از اين وضعيت چي کار بايد بکنم؟ ممنون مي‌شم اگه يه کاري برام بکنيد. >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، تغييرات دوران نوجواني فرآيندي طبيعي است و اگر همراه با ورزش و فعاليت بدني باشه منظر به تناسب اندام ميشه. توصيه ما انجام تمرينات بدنسازي براي رسيدن به فيزيکي متعادل است. موفق باشيد.1398-2-27
ش حسلام ايا خوردن قرص لاغري بيوفيت به همراه الکارنيتين صحيح است . >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> سلام بر شما، قرص و دارو سبب کاهش وزن سالم و پايدار نمي شوند. بهتر است با اجراي تمرينات ورزشي منظم و رژيم غذايي متناسب توده چربي اضافي را کم نماييد. 1398-2-18
alimousaviبا عرض سلام من ?? سالمه با قد ??? وزن ?? شاخص بي ام آي ?? و استخوان بندي متوسط،چهار شونه متاسفانه تقريبا بدون تحرک ولي از اين وضعيت خسته شده و ميخواستم ورزش رو شروع کنم اما نميدونم با توجه به مشخصاتي ک خدممتون گفتم چه ورزشي مناسب من هست و در عين حال زودتر به بدنم فرم ميده و از کجا بايد شروع کنم؟سردرگمم اگه ميشه راهو بهم نشون بديد ممنون >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما، بهتره تمرينات رو با پياده روي ملايم روزانه به مدت 30 الي 45 دقيقه شروع کنيد. در کنار اون براي تقويت عضلات تمرينات بدنسازي را سه جلسه در هفته زير نظر مربي اجرا کنيد. همچنين توصيه مي شود از يک رژيم غذايي مناسب پيروي کنيد. موفق باشيد.1398-2-14
مرجان مزارعيسلام من ي پسر?ساله دارم که لقي مفصل داره و در کل خيلي ماهيچه هاش ضعيف و کم‌ زور هستش البته جثه اش بد نيست قدش ??? و وزنش ??.ميشه بفرماييد چا ورزشي واسش مناسب هستش >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما، مناسب ترين ورزش در حال حاضر شنا هستش. چراکه با توجه به ضعف عضلاني و مشکلات مفصلي، خطر آسيب ديدگي به حداقل رسيده و عضلات تقويت مي شود. موفق باشيد.1398-2-11
عليرضابا سلام و عرض ادب،من يک فوتباليستم و ميخواهم بدانم چه تمرينهايي در جهت آمادگي جسماني انجام دهم؟ >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي آماده سازي با توجه به فصل مسابقات و يا فصل بدنسازي برنامه ريزي انجام مي شود. تمرينات بايد شامل بدنسازي عمومي، بدنسازي تخصصي و تمرينات مهارتي ويژه رشته شما باشد. در صورت تمايل مي توانيد از خدمات کارشناسان پايگاه ما جهت برنامه ريزي دقيق و علمي استفاده نماييد.1398-1-23
اميررضاسلام پسري هستم ?? ساله حدود ?? سالي است که ورزش نکرده ام و قصد دارم ورزش کنم اما نميتوانم مانند سابق ورزش کنم تپش قلب ميگيرم خسته ميشوم و قصد دارم ورزشي سنگين اغاز کنم اما نميدانم چطور بدنم را اماده ورزش سنگين بکنم يا چه تست پزشکي بايد بدهم ممنون ميشوم از راهنمايي شما >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما، قبل از هرچيز به پزشک متخصص قلب مراجعه کرده تا علت تپش قلب مشخص شود. در صورتيکه مورد و ناراحتي خاصي تشخيص داده نشد مي توانيد زير نظر يک مربي آگاه و بادانش تمرينات ورزشي را شروع نماييد. يادتان باشد شدت تمرينات بايد به تدريج و با افزايش آمادگي تان افزايش يابد.1398-1-14
Arminسلام من 20 سالمه و قبلا مدت کوتاه کيک بوکس کار کردم و کشک پا هم ضعيف هستم قد 175 وزن 70 سر شونه هم ندارم از نظر شما کاراته برم يا بوکس؟؟؟؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما، با توجه به وضعيتي که عنوان کرديد، بوکس مناسب تر است.1398-1-5
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی