Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

7  +   4  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
فخر عالمسلام خسته نباشيد من قدم ??? و وزنم ?? کيلو هست يکم پهلو يکمم شکم دارم و احساس ميکنم کمي کند شدم سريع نيستم شما با توجه به اينا چه رژيم و چه ورزشي رو بهم پيشنهاد ميديد؟باتشکر >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، برنامه تمريني کاهش وزن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد. موفق باشيد.1396-3-3
Farahnaz سلام مشاوره واسه ورزش و تناسب اندام ميخواستم و انتخاب رشته ورزشي >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما اين نوع مشاوره بايد بصورت حضوري انجام شود. بنابراين توصيه مي شود به يک متخصص تربيت بدني مراجعه نماييد. موفق باشيد.1396-3-3
maniبا سلام خدمت استاد عزيز و گراميببخشيد پياده روي تند واسه چربي سوزي بهتره يا دويدن؟؟؟ شنيدم دويدن باعث تحليل عضلات ميشه ولي پياده روي تند تاثيري روي عضلات نداره ايا صحت دارد؟؟؟؟ با تشکر از استاد عزيز و محترم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست گرامي، اينکه تمرين چربي سوز باشد يا خير بيشتر بستگي دارد به مدت و شدت تمرين. بنابراين اگر هدفتان کاهش وزن و سوختن چربي ها ست بهتر است با يک فعاليت هوازي (چه پياده روي چه دويدن) طوري عمل کنيد که ضربان قلب کمتر از 120 و بيشتر از 140 نبوده و زمان تمرين بين 30 تا 45 دقيقه باشد. موفق باشيد.1396-3-1
عادلسلام.من 37 سالمه و90 كيلو وزن دارم.دوماهه بدنسازي روشروع كردم.البته سابقه تمرين چندسال پيش داشتم.الان براي چربي سوزي قبل از تمرين كپسول ال كارنيتين مصرف ميكنم.يه برنامه تغذيه ميخوام براي تاثير بيشتر ودرعين حال عضله سازي هم بتونم بكنم.ممنون. >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، از صفحه اول سايت برنامه بدنسازي عمومي را سفارش دهيد مطابق با شرايط شما برنامه تغذيه و تمرين طراحي و ارسال مي گردد. موفق باشيد.1396-3-1
ارمينسلام خدمت شما استاد گرامي.من18سال دارم ميخوام يک رشته ورزشي رو جدي شروع کنم هدفم اينه لاغر بشم بيام رو فرم مثل اهن سفت و راست بشم قدرت بدنيم هم زياد بشه الان يه کم از پشت چاق شدم.راستي يه کم پاهام پرانتزي هست.استاد عزيز لطف کنيد دقيق راهنماييم کنيد.مرسي >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي رسيدن به هدفتان مي توانيد از برنامه بدنسازي عمومي پايگاه ما استفاده نماييد که لينک سفارش آن در صفحه اول سايت موجود است. اين برنامه با توجه به شرايط شما طراحي شده و در طول اجراي برنامه از راهنمايي و مشاوره کامل متخصصان ما برخوردار خواهيد بود. موفق باشيد.1396-2-25
مرجانسلام وقت بخير من 30 سال هستم وزن 59 کيلو ميباشه هروز به مدت 1 ساعت پياده روي ميکنم و يه سري حرکت هاي کششي ميخواستم بدون در حين انجام کاراها خوردن آب مشگلي ندارد باغث افزايش وزن نمي شه >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، نمونه حرکات کششي در سايت وجود دارد. آب خالص کالري ندارد، بنابراين مصرف آن باعث چاقي نمي شود. موفق باشيد.1396-2-24
عليسلام من ?? سال دارم.خيلي علاقه به ورزش دارم بين دوتا ورزش موندم(بدن سازي / اسکيت) اسکيت رو ميخوام شروع کنم ولي سوال اينجاس اگه در کنارش بدن سازي هم کار کنم مشکلي داره؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، اجراي اين تمرينات در کنار هم نه تنها ا شکالي ندارد اگر بخوبي طراحي شود حتي کمک کننده نيز خواهد بود. موفق باشيد.1396-2-20
zahraسلام وقتتون بخير من 22 سالمه قدم 166 و وزنم 58 کيلو هست ميخوام برم باشگاه که فقط شکم و پهلو هام از بين بره و اينکه چون قبلا حجم باسن و ران من زياد بود ميخوام حالا که لاغر شده فقط ران هام کشيده بشه و يه خورده باسنم رو فرم بياد از بين ورزش هاي زير کدوم رو به من توصيه ميکنيد که ضرر نداشته باشه اثرشم سريع و خوب باشهTrx ،پيلاتس، بدنسازي و يا بوکسممنون ميشم زودتر جواب بديد بهم?? >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، ترکيبي از TRX و بدنسازي در صورتيکه درست طراحي شوند مي تواند کمک کننده باشد. موفق باشيد.1396-2-20
معينبا سلام پسري هستم 16 ساله علاقه زيادي به شنا (سوعدي) دارم ولي 9 تا بيشتر نميتوانم بروم هم سن و سال هاي من 50 تا ميروند چکار کنم بتونم بيشتر بروم تو مدت زمان کم به نتيجه برسم با تشکر >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، انجام تمرينات بدنسازي و تقويت عضلات قفسه سينه مي تواند به شما کمک نمايد. موفق باشيد.1396-2-19
اميررضاسلام و خسته نباشيد.من سالمه و به فوتبال علاقه زيادي دارم. تا چند سال پيش فوتبال ضعيفي داشتم بعدش محل زندگيمون به يک شهر ديگه رفت و آنجا در کلاس فوتبال رفتم و بعد مدتي فوتبالم در حد حرفه اي شد. بعد چند دو سال دوباره به شعر سابق خودمون رفتيم ولي چون هم سن و سالهايم هنوز فکر ميکنند که فوتبال ضعيفي دارم به من پاس نميدهند. چکار کنم؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست ورزشکار، بعد از مدتي بازي توانايي شما به هم تيمي هايتان اثبات مي شود. موفق باشيد.1396-2-16
رضاسلام بنده ?? ساله هستم بدنسازي کار ميکنم .. هيچ بيماري يا .. ندارم . آيا مصرف فقط يک دوره کراتين مشکلي ايجاد ميکنه ؟؟امکان رجوع يا کارکردن زير نظر پزشک و .. وجود نداره >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، کراتين جزء مکملهاي رايج و کم ضرر است. اگر مشکل گوارشي يا کليوي نداريد مي توانيد استفاده نماييد. موفق باشيد.1396-2-15
سيد علي شاهرخيسلام من علاقه شديدي به فوتبال دارم ولي 18 سالمه هيچ تجربه فوتبالي ندارم به جز اينکه بعضي وقتا ميريم سالن.قبلا بسکتبال ميرفتم بعدش تا کمربند آبي کاراته رفتم و چند ماه هم نيست که به فوتبال علاقه مند شدم منظورم اينه که مدت زمان کميه و اراده قوي دارم چون برا فوتبال 14کيلو کم کردم.ميدونم دير ولي سوالم اينه که چکار کنم که سريع پيشرفت و به مدارج بالا فوتبال برسم مثلا تو ليگ برتر ايران بازي کنم. >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بهتر است زير نظر مربي کارکشته مهارتهاي فوتبال را فراگرفته و سپس براي ورود به باشگاه هاي معتبر تست دهيد. موفق باشيد.1396-2-11
maniمچکررم استاد >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> خواهش مي کنم دوست گرامي. موفق باشيد.1396-2-11
maniبا سلام خدمت استاد عزيزاستاد ببخشيد اگر مکمل هاي غذايي مثل پروتئين وي و .... بد هستند و عوارض دارند پس چرا داروخانه ها همه موجود دارند وتوسط وزارت بهداشت هم تائيد شده است؟؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست گرامي، مکمل ها در صورت استفاده بجا و زير نظر کارشناس تغذيه خوب و کارساز هستند. چيزي که مصرف آن منع مي شود داروها (نظير استروئيد آنابوليکها) هستند. موفق باشيد.1396-2-9
مهديسلام من به ورزش بوکس خيلي علاقه دارم اما مربي شهرمون اصلا خوب نيست در واقع مربي هم نيست شاگردي که قبلا تو باشگاه بوکس تمرين کرده اما ووشو مربي ش عالي هست کلي مقام داره من هم تو بوکس خيلي استعداد دارم هم تو قدرت هم تو زيرکي اما تو ضربات پا به شدت ضعيفم خواستم بدونم اگه برم ووشو رو دست هم زياد کار ميکنند يا نه چون ووشو هم دست هم پا هم کشتي داره راهنمايي کنين لطفا >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست ورزشکار، بهتر است با مربي وشو مشورت کرده و نظر وي را در مورد استعداد خود جويا شويد. موفق باشيد.1396-2-8
anita سلام من انيتا هستم پانزده ساله از کرمان قدم 164 است و سه سالي ست ک واليبال کار ميکنم اما احساس ميکنم ک شايد در ورزش هاي ديري نيز استعداد بهتري دارم قبلا هم شنار حرفه اي بودم اما به دلايل عدم گيشرفت شناي بانوان ول کردم شما چ پيشنهادي داريد؟ >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، معرفي رشته مناسب بايد با اجراي آزمونهاي استعداديابي صورت پذيرد. موفق باشيد. 1396-2-5
عسل رحيميسلام و احتراممن قدم 155 و وزنم 55 هست. ميخوام ورزشي انجام بدم که ضمن کاهش وزن، سايز سينه و باسن رو کم کنه. چه ورزشي انجام بدم به نظرتون؟ >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، شنا گزينه مناسبي براي شما ست. موفق باشيد.1396-2-2
جوادباسلام خدمت شما سرور گرامي ميخواستم بدونم مصرف قرص ال آرژنين و کراتين منوهيدرات تداخلي دارند باهمديگه يا خير؟!.اگر تداخلي ندارن لطفا مصرف اين دومکمل را برايه بنده که قد صدو هشتاد و وزن هشتادو چهار کيلو گرم دارم و سنم هم 24سال ميباشد و چهار روز در هفته تمرين بدنسازي انجام ميدهم,رابيان بفرماييد. باتشکر >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست گرامي، من در منابع ايرادي در مصرف اين دو مکمل نديدم. اما اگر حداقل 2 ساعت فاصله ايجاد شود بهتر است. موفق باشيد.1396-1-31
پوريا کوراوندسلام من چشمام از لحاظ دوربين ضعيفه ولي نزديک بينش خوبه ميخواستم ببينم چه رشته رزمي ميتونم کار کنم؟ >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، اکثر رشته هاي رزمي به ديد دور نيازي ندارند و از نوع برخوردي و اعمال نيرو از فاصله نزديک هستند. موفق باشيد.1396-1-31
فرشاد سلام و درود .من فوتباليست هستم با قد ??? و وزن ??کيلو ميخواستم اگر ام?انش هست برنامه بدنسازي پيش،فصل و برنامه تغذيه در اختيارم بگذاريد با تش?ر . >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، برنامه بدنسازي تخصصي را از صفحه اول سايت انتخاب کرده و با پرکردن فرمهاي مربوطه سفارش دهيد. برنامه با توجه به شرايط شما بصورت کاملا اختصاصي طراحي و ارسال خواهد شد. موفق باشيد.1396-1-30
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی