Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

6  +   3  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
ظروفيسلام من 32 سالمه 176 قدم 77 وزنم کبد چرب گريد دو دارم بايد ورزش کنم تا بدتر نشه از يه طرفم ارتروز زانوهام مانع ورزشم ميشه ميخواستم ببينم با اين وضعيت بدنسازي صلاحه کار کنم يا ترکش کنم ورزش سبک انجام بدم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، بهتر است تمرينات سبک هوازي مانند پياده روي و شنا رو اجرا کنيد. تمرينات بدنسازي هم اگه بدرستي طراحي شه مفيد است اما تعداد جلسات اون نبايد بيشتر از سه جلسه در هفته باشه.1398-6-27
مهرانسلام خسته نباشيد من چند سالي هست بدنسازي کار مي کنم و تازه استخدام يگان ويژه شدم.با توجه به علايقم دوست دارم به رشته کراس فيت برم و حرفه ايي کار کنم و حتي مربي گري کراس فيت هم بگيرم و در رشته دانشگاهي در کنار يگان ويژه تربيت بدني بخونم سوالم اين هست با توجه به فشار تمرينات يگان ويژه و نوپو مي توانم بعد از ظهر ها هم کراس فيت حرفه ايي کار کنم و تربيت بدني هم بخونم زياد به بدن و عضلات فشار وارد نمي شه >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، يکي از اصول تمرينات ورزشي ريکاوري است اگه با اين حجم که گفتيد تمرين کنيد فرصت لازم براي ريکاوري و رفع خستگي نخواهيد داشت و احتمال آسيب ديدگي بشدت افزايش مي يابد. بهتر است بعد از اتمام دوره آموزشي سراغ علايق خود برويد.1398-6-27
Saraباسلام خدمت شما. من ?? سالمه و قدم ???و وزنم ?? هستش و حدودا ? سال تکواندو کار کردم اما بدليل آسيب ديدگي و تضعيف روحيه نتونستم ادامه بدم و زمان زيادي هست که سمت ورزش رزمي نرفتم و الان نميدونم ميتونم دوباره به سمت اين ورزش برگردم يا نه چون ميترسم دوباره ورزشم به سرانجام نرسه اما به گفته استادم و اطرافيان استعدادشو دارم اما خودم راضي نميشم با اينکه علاقه دارم به نظرتون تکواندو رو ادامه بدم يا برم سراغ ورزش ديگه ايي؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، به نظر ميرسه تمرينات رزمي با روحيات شما سازگار نباشه ضمن اينکه اين گونه تمرينات ريسک آسيب پذيري بالايي دارند. بهتر است سراغ رشته اي برويد که از نظر ذهني با اون راحت باشيد.1398-6-27
واحديسلام من تو انتخاب باشگاه ورزشي بين پيلاتس، تي آر ايکس وبدنسازي و .... براي لاغري شک دارم چطور ميتونم يکي رو انتخاب کنم؟>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، پيلاتس و تي آر ايکس همه نوعي از تمرينات بدنسازي هستند که براي کاهش چربيهاي شکمي خيلي مفيد نيستند. بهتر است تمرينات ايروبيک را حداقل 5 جلسه در هفته انجام دهيد و از يک برنامه غذايي مناسب پيروي کنيد تا نتيجه دلخواه رو بگيريد. 1398-6-27
حامد وحدانيسلام...من قدم ??? هستش سنم ??... وزنم ??... قراره برم نيروي انتظامي ولي هيکلم کمي ضعيفه...چطوري يه مرد هيکلي و قد بلند بشم؟ لطفا کمکم کنيد ? ماهه درگيرم >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، تغييراتي که شما به دنبال اون هستيد در درازمدت اتفاق ميافته. در کوتاه مدت مي توانيد تمرينات بدنسازي با يک تغذيه متناسب و سالم در پيش بگيريد تا کمي از وضعيت ضعف عضلاني خارج شويد. 1398-6-11
امير محمدسلام خسته نباشيد من آمير هستم کاراته کار ميکنم من يه دوره فوقالعاده داشتم ميخوام به تيم ملي بزن ولي وقتي بازيم شروع ميشه کلا انگار صدا روم قطع ميشه خوش حيجاان زياد دارم متوجه حرف کچ. نميشم وپيشرفت کردم کمکي مي تونيد بکنيد >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، مشکل شما بيشتر هيجانات و اضطراب ناشي از رقابت است که با تمرينات آرام سازي و تصوير سازي ذهني مي تونيد بر خودتون مسلط باشيد و عملکرد بهتري از خودتون به نمايش بگذاريد.1398-6-11
mohammadسلام من زياد ميدوام وزياد طناب ميزنم ولي چربي ران وباسن وساق پادارم ممنون ميشم کمکم کنيد >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، ران و باسن محل اصلي تجمع چربي است. اگر همراه با تمرينات ورزشي برنامه غذايي مناسبي نداشته باشيد نمي توانيد چربي هاي اضافي را بسوزانيد.1398-6-5
سحرسلام. من دختري 29 ساله با قد 157 و وزن 45 کيلو هستم. مي خواهم وزن کم کنم و عضلاتم سفت شود. آيا در اين سن، امکان عضله سازي وجود دارد؟ با توجه به اين که وقت کافي براي تهيه تغذيه مناسب ندارم، قبل و بعد از ورزش بهتر است چه چيزي استفاده کنم؟ چه مکمل يا غذايي؟ حدود دو ماه تمرينات مقدماتي بدنسازي انجام دادم، اما چون نتيجه اي نگرفتم، نااميد شدم. براي سفت شدن عضلات، چه تعداد تمرين را در چند ست بايد انجام دهم، سرعت انجام حرکات بايد چگونه باشد؟ آيا لازم است که هر چند وقت يکبار برنامه ورزشي ام را تغيير دهم؟ >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام، با توجه به فاکتورهاي قد و وزن نوع تيپ بدني شما اکتومورف (لاغرپيکر) است. با تمرينات ورزشي مناسب و تغذيه سالم مي توانيد توده عضلاني خود را توسعه دهيد. پيشنهاد ما اينست که از بسته تمرين و تغذيه متخصصان ما استفاده کنيد و تحت نظر مشاورين پايگاه به تمرين بپردازيد. در صورت تمايل از صفحه اول سايت برنامه بدنسازي عمومي را سفارش دهيد.1398-6-1
رضا سلام چه کارکنم تافوتبالم روز به روز پيشرفت کنه و بتونم فوتباليست خوبي باشم و مانند مسي خلاق و با هوش باشم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي موفقيت در اين سطح، استعداد بالا، مربي خوب و از همه مهمتر پشتکار و تلاش بسيار مهم و اساسي هستند.1398-5-28
ليلا با سلام و احترام يک ماه ونيم است رژيم و فعاليت ورزشي دارم دو کيلو وزن کم کردم ولي دو هفته اخير وزنم ثابت مانده، از طرفي بچه شير ميدم و پريودم هم در اين مدت به تاخيير افتاده ما قبل بعد از 40 روز پريود شدم اين ماه الان با گذشت 40 روز هنوز پريود نشدم، البته قبلا سابقه داشتم، مي خواستم علت دقيق ثابت موندن وزنمو بدونم و اينکه طي رژيم خيلي دچار افت انگيزه ميشم چيکار کنم براي اينکه بتونم با انگيزه خوب ادامه بدم، >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، رژيم غذايي راهکار مناسبي و پايداري براي کاهش وزن نيست بهتره از برنامه غذايي سالم و با کالري مناسب استفاده کنيد و در کنار اون روزانه به مدت يک ساعت تمرينات هوازي سبک انجام دهيد. 1398-5-25
فرانک رهبريسلامو عرض خسته نباشيد به شما مشاورين محترم من از بعد از ازدواج شکم و پهلو اوردم ميخواستم براي نام نويسي باشگاه برم ولي نميدونم چه ورزشي مناسبه براي لاغريه شکم وپهلو يعني کدام نوع ورزشي که در باشگاه است مناسب تره براي اين کار چون من نميخوام قسمتهاي ديگه بدنم مثل پاها رانها و باسن لاغر بشه يعني رو اين قسمتها تاثير بزاره ممنون لطفا جواب منو هرچه سريع تر بديد باتشکر >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، تمرينات ايروبيک به همراه برنامه غذايي مناسب مي تواند به شما کمک نمايد.1398-5-24
ديناسلام وققتون بخير من مکمل گلوتامين مصرف ميکنم ولي چون کپسولش اذيتم ميکنه کپسول باز ميکنم و به صورت پودر مصرف ميکنم ايا به اين شکل تاثير خودشو داره؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، از ميزان جذب مؤثر محصول کاسته ميشه. اما بطور کلي شما اگر مشکل سوء جذب مواد غذايي نداشته باشيد نيازي به مکمل نداريد. 1398-5-24
اميرسلام.من17 سالمه.ميخواستم بدونم چند نوع ورزش کردن کنار هم مشکلي به وجود نمياره؟؟ در حال حاضر من الان بدنسازي ميرم ولي ميخوام ورزش هاي ديگه اي هم برم مثل کيک بوکس ژيميناستيک و وزنه برداري البته با استراحت. برنامم اينطور که شنبه و چهار شنبه بدنسازي.يک شنبه و پنج شنبه کيک بوکس. سه شنبه و جمعه استراحت. دوشنبه ها يک هفته وزنه برداري و يک هفته ژيميناستيک. مشکلي به وجود مياد يا خير؟؟؟؟؟؟؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، برنامه ورزشي بيش از حد متنوع و ناکارآمدي داريد بهتر است يکي رشته ورزشي با توجه با استعداد و علاقه خود انتخاب کنيد و بدنسازي مرتبط با آن را انجام دهيد. موفق باشيد.1398-5-7
مهساسلام من يک دختر 13 ساله هستم. واليبال در حد نيمه پيشرفته بازي ميکنم .روز هاي فرد سالن مي رم.دوست دارم يک برنامه بدنسازي مخصوص واليبال رو هم داشته باشم تا زود تر پيشرفت کنم >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، از صفحه اول سايت مي توانيد برنامه بدنسازي تخصصي را سفارش دهيد تا برنامه اي مناسب با شرايط شما طراحي شود. موفق باشيد.1398-5-6
محمدمن رزمي کار ميکنم. الان دو روزه که چيزي نخوردم ولي عجيبه که قدرت و استقامتم براي روز دوم پنج تا شش برابر شده!!! علتش چي ميتونه باشه؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، بدن براي مدت محدودي ذخاير انرژي در اختيار دارد اگر مدت گرسنگي و کمبود مواد غذايي طولاني شود با تخليه اين منابع دچار مشکلات متعددي خواهيد شد. 1398-5-2
Mehtiسلام اين جانب يک جوان ?? ساله که از سن ?? سالگي فوتبال حرفه اي را شروع کردم ،جنوبي ام سخت ترين تمرينات انجام دادم توي سال نوجوانانم با نامردي منو ? سال از فوتبال دور کردن بخاطر قرارداد ? سال ? ماه هست تمرين ميکنم ساعتاي ب تمرين ميرفتم تو اين ? سال ک سگ هم زير سايه ميموند ولي من تو آفتاب گرم سوزان تمرين ميکردم ک ب حقم برسم و اين دو سال نا داوري ک کردن جبران کنم ولي الان ب هر دري ميزنم بسته است همش درجا ميزنم با تيمي ب توافق نميرسم بيشتر اعضاي خودشون رو ميپذيرند و اگر خوب هم باشي نگهت نميدارن و ب دلايل الکي ميزارنت کنار تا جا براي اعضاي خودموني خودشون باز باشه ي جورايي نا اميد شدم ک دگر چه کنم ..... >>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام خدمت شما دوست ورزشکار، اين فضايي که بيان کرديد بخشي از فوتبال ما متأسفانه هست. اما بسياري از بازيکناني که امروز به عنوان الگو اسطوره مي شناسيم (مثل دروازه بان تيم ملي آقاي بيرانوند) با اين مشکلات مبارزه کرده اند و حق خود را گرفته اند.1398-4-31
ياسمنبا سلام من قدم??? و وزنم?? کيلو هست ميخوام ببينم براي تقويت ران و باسن چه ورزشي و با چه برنامه اي بايد انجام بدم اگه راهنماييم کنيد ممنون ميشم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، تمرينات بدنسازي که براي عضلات اين ناحيه طراحي شده باشد مفيد است.1398-4-18
رضاسلام و خسته نبشايد و تشکر فراوان بابت سايت خوبي که زديد من 23 سالمه و ميخواهم تا نيم فصل تمرين کنم که برم تست بدم تو تيم ليک 1 فوتبال بنظر شما روزي 6 ساعت تمرين اسيب بهم نميزنه چون ميخوام هر چه سريعتر عضلات قوي داشته باشم و از لحاظ جسماني بدني اماده داشته باشم شما چه توصيه اي ميکنيد لططفا راهنماييم کنيد >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، اين ساعات متمادي تمرين اگر همراه با دوره هاي استراحت و ريکاوري نباشد ميتواند زمينه ساز آسيب ديدگي شود يادتان باشد براي کسب نتيجه تمرينات اصولي و مناسب لازم است نه تمرينات طولاني و پرفشار. موفق باشيد.1398-4-15
جلال مطوريسلام من يه سوال داشتم، بين رشته هاي تي آر ايکس ، پيلاتس و ايندور سايکلينگ کدوم براي چربي سوزي ، آب کردن شکم و تناسب اندام بهتره و کدومش زودتر نتيجه ميده؟ >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، براي کاهش چربي ها تمرينات هوازي که بهتره در هواي آزاد انجام بشه بجاي ايندور، اوت دور سايکلينگ و تمرينات تي آر ايکس يا پيلاتس اگر به درستي طراحي شوند براي تقويت و فرم دهي عضلات مناسب هستند. موفق باشيد.1398-4-15
Rana eghbaliسلام من ?? سالمه و ?? کيلو وزن دارم.. من ميخوام با ورزش کردن هم وزن خودم و ببرم بالا هم ورزش و‌حرفه اي شروع کنم.. ولي واقعا نميدونم که از کجا و چه جوري شروع کنم؟ چه ورزشي خوبه برام اصن؟! مرسي >>>>>>> پاسخ <<<<<<< با سلام، بهتره با تمرينات بدنسازي و برنامه غذايي متناسب شروع کنيد و با کسب آمادگي لازم يک رشته ورزشي با توجه به علاقه و استعداد خود انتخاب نماييد. موفق باشيد.1398-4-9
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی