Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

5  +   2  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
محمداز سايت خوبتون متشکرم. >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> از ابراز لطف و محبت شما دوست گرامي سپاسگزاريم. موفق باشيد.1396-4-24
فاطمه خسرويسلام .خسته نباشين .من براي لاغري کلاس بدنسازي ميرم .مربي ام خيلي تاکيد داره در کنار بدنسازي ورزش هوازي کارکنم تا لاغر بشم .مثل ايروبيک.به نظرتون نظريه ايشون درسته؟ >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بله براي کاهش وزن و کاهش سالم بافت چربي اضافه تمرينات ايروبيک و هوازي لازم است. موفق باشيد.1396-4-24
عليبا عرض سلام و خسته نباشيد ببخشيد پسرم هشت سالشه وزن 40 قدش 135،ورزش تکواندو مناسبه ممنون،باتشکر >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست عزيز، وزن شما چندان براي اين رشته مناسب نيست البته بايد بررسي دقيق با دستگاه Body Composition صورت گرفته و درصد توده هاي بدني شما مشخص گردد. در کنار آن آزمودنهاي استعداديابي برگزار شود تا با دقت رشته مناسب معرفي گردد. موفق باشيد.1396-4-18
معينبا سلام يه سوال خيلي مهم خدمتون دارم اگه ميشه لطف کنيد ايميلتان را براي من بگوييد انجا خدمتتان عرض ميکنم >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، با ايميل پايگاه که در بخش ارتباط با ما آمده مي توانيد مکاتبه کنيد. موفق باشيد.1396-4-17
محمدسلام.من 15 سالمه و واليبال رو به صورت نيم حرفه اي کار مي کنم ميخواستم بدونم آيا بدن سازي ساختن سيکس پک روي واليبالم تاثيرمنفي ميگذاره؟؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بدنسازي اگر زير نظر مربي متخصص طراحي و نظارت شود نه تنها مانع عملکرد نيست که بهبود آن نيز کمک شاياني مي کند. موفق باشيد.1396-4-15
نفسسلام وقت بخير، من 6 7سال مرتب ورزش ميكردم الان چندسالي هست كه گذاشتم كنار، 54كيلو هستم و ميخوام مثل قبل بدنم سفت بشه و رو فرم بيام، نميدونم از چه ورزشي شروع كنم هر دفعه هم سراغ فيتنس رفتم پوستم ترك خورده از زومبا هم نتيجه نگرفتم ميشه لطفا راهنماييم كنين1396-4-14
عليسلام من هشت سالمه و قدم 135 مي خواستم بدونم ورزش کشنتي براي من مناسب است؟ واينکه ورزش کشتي قد مي سوزونه؟ممنون با تشکر >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما دوست نونهال، کشتي بهتر است از سنين بالاتر مثلا 10 يا 12 سالگي شروع شود. اگر تمرينات ورزشي شديد باشد بله احتمال صدمه به رشد طولي استخوانها وجود دارد. موفق باشيد.1396-4-14
سحرسلام خسته نباشيدمن قبلا اضافه وزن داشتم و الان وزنم متناسبه اما بدنم اصلا عضله اي نيست و شل شده، ميخوام يه كم بدنم و فرم بدم در عين حال يه قسمتايي از بدنمو آب كنم و يه قسمتاي ديگرو حجيم، تو انتخاب ورزشي كه بايد برم مشكل دارم مي خواستم كمكم كنيد كه بدنسازي برم يا يوگا يا چيز ديگه، در ضمن يه سوال ديگم داشتم كه اينكه مي گن ورزش بدنسازي و اگه ول كنيم خيلي چاق مي شه آدم درسته يا نهممنون >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بدنسازي گزينه مناسبي است. نه همچين حرفي صحت ندارد. موفق باشيد.1396-4-13
somayehبا سلام.به دليل مشغله کاري من فقط ميتونم تايم 12 تا 13 ظهر برم باشگاه.ايا تايم مناسبي هست؟اگه مناسبه چقدر بعدش نهار بخورم؟ >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، وقت نامناسبي نيز نيست. قبل از شروع تمرينات يک ماده قندي (فروکتوز) سبک مصرف نماييد مانند چند دانه خرما و وعده ناهار 1 ساعت بعد مي توانيد مصرف نماييد. موفق باشيد.1396-4-13
عليسلام من 18 سالمه قبلا شنا و کاراته کار ميکردم ولي به علت درس رها کردم الان ميخوام يه ورزشي رو انتخاب کنم دوبارهولي نميدونم چي برم مثلا ميخوام ماهيچه هام قوي بشه قدم بلند بشه انرژي بگيرم مهمتر قدم بلند تر بشه مخصوصا پاهام بلند تر بشه دستام هم قويتر بشه .قدم بلندتر و حجيم شدن ماهيچه هاي دستم برام مهم تره چه ورزشي برم ؟چيکارکنم ؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بعد از سن 18 و حداکثر 20 سالگي فرد بلند قدتر نمي شود. براي افزايش توده عضلاني بايد تمرينات بدنسازي در کنار تمرينات منظم هوازي انجام دهيد. موفق باشيد.1396-4-12
شهرامسلام من 28 سالمه 8ماهه ورزش بدنسازي ميرم.مشکلم اينه که با توجه به وضعيت مالي بد و نبود کار نميتونم زياد هزينه کنم شما چطوري پيشنهاد ميکنين که پروتئين مورد نيازمو تامين کنم؟وزنم 68 کيلو است پودر کربوپروتئين بخرم براي کليه مضرر نيست؟يا يه برنامه بهم توصيه کنين طبيعي پروتئينمو تامين کنم >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي بدنسازي نيازي نيست از مکمل هاي پروتئيني استفاده کنيد اگر در سطح قهرماني و حرفه اي کار نمي کنيد. با اجراي يک برنامه غذايي سالم و صحيح مي توانيد در کنار تمرينات منظم و علمي به توده عضلاني خود بيافزاييد. در صورت تمايل مي توانيد از برنامه بدنسازي عمومي پايگاه ما که لينک آن در صفحه اول موجود است اقدام نموده و محصول را سفارش دهيد. موفق باشيد. 1396-4-11
رضاسلام وقتتون بخير من 62 وزمه 176قدمهتقريبا پنج سالي ميشه که تو اين وزن کشتي گرفتم توده عضلانيم خوبه فقط هر چي سعي ميکنم وزنم بالانميرهفک ميکنم بخاطر وزن کم کردنام تو دوره رشد بدنيمه .الان تصميم گرفتم از مکمل کمک بگيرم خاستم بدونم شما چيرو پيشنهاد ميدين .خيلي ممنون از مشاوره هاي خوبتون >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، مکملهاي کربوپروتئين از نوع WHEY گزينه مناسبي است. موفق باشيد. 1396-4-10
سيناسلام من پسر ?? ساله هستم کمي شکم‌ دارم . مي خواستم ببينم بوکس موي تاي چطور ورزشي هست؟ آيا ضربه هم دارد در هنگام ورزش و در کنار آن بدنسازي برم آيا خوب است يا نه؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، اگر براي کاهش وزن مي خواهيد از رشته هاي رزمي استفاده نماييد انتخاب مناسبي نيست بهتر است با تمرينات هوازي نسبت به کاهش وزن خود اقدام نماييد. موفق باشيد.1396-4-9
عليسلام من ? سال دارم با وزن ??وقد???مي باشم ايا کشتي براي من رشته ي خوب ومتناسب است با تشکر >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، درصد توده هاي بدني از وزن صرف مهم تر است. اگر نوع تيپ بدني شما عضلاني پيکر و روحيه مبارزه طلبي داريد کشتي گزينه مناسبي است. موفق باشيد.1396-4-6
وحيدسلام. من مي خوام يه رشته اي انتخاب کنم که به وسيله ي اون رشته ي ورزشي هم بتونم از خودم دفاع کنم و هم بتونم مبارزه کنم. به نظرتون کيو کوشين خوبه يا نه؟؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بله رشته مناسبي است. موفق باشيد.1396-4-5
ابوالفضلسلام من متولد 76برج 7 هستم الان نوزده سالمه من الان توي تيم ليگ يک اميد بازي ميکنم ميخواستم ببينم الان برم تو تيم نظامي بهتره يا وارد ليگ برتر شم بعد اين تو تيم خوب بازي کردم بعد برم نظام اون موقع معروف تر ميشم بهتر نميشه به نظرتون .نظرتون برم مهمه >>>>>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، در مورد رشته ورزشي تان صحبت نکرديد. به نظر مي رسد که در تيمهاي ليگ برتر موفقيت بيشتري کسب کنيد. موفق باشيد.1396-4-5
فاطمهسلام ببخشيد من اضافه وزن ندارم و وزنم متناسبه اما ميخوام يه تغييراتي تو هيکلم بدم اما نميدونم بايد چه ورزشي کنم؟مثلا ميخوام بازوهام و لاغر کنم يه کوچولو پهلو و شکم و صاف کنم و باسنم و حجيم. قبلا بدنسازي کار ميکردم >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، تمرينات بدنسازي به همراه رژيم غذايي متناسب بايد داشته باشيد تا نتيجه موردنظر را بگيريد. موفق باشيد.1396-4-4
زهراسلام وقتتون بخير من 32 سالمه قدم 160 وزنم 67 حدود يك ماهه باشگاه ميرم و TRX كار ميكنم تجمع چربي تو پايين تنه دارم مربي ام پيشنهاد داده كه بعد از TRX كلاس بادي فرم برم تا اين چربي ها زودتر آب بشه يك ساعت ورزش قدرتي و بعد ورزش هوازي،به نظرتون با توجه به اينكه من بدنم زياد آمادگي نداره اينطور ورزش 2ساعت پشت سر هم درسته و جواب مناسب ميده ؟ ممنون >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، بيش از اينکه نوع تمرين مهم باشه شيوه تمرين کردن مهم است. يعني تمرينات بايد هوازي باشد و رژيم غذايي مناسبي نيز داشته باشيد. هيچ ورزشي بصورت موضعي سبب کاهش وزن نمي شود. بلکه کاهش چربي بصورت عمومي صورت ميگيرد. موفق باشيد.1396-4-1
عليرضا احمديباعرض سلام و خسته نباشيد.من 6 ماهي هست که به ورزش بدنسازي مشغول هستم.قصد برداشتن دوره دارم.مشکل اينجاست که چه مکملي مصرف کنم؟؟؟پروتئين يا کربو پروتئين؟؟کراتين که ضروري است.آيا آمينو اسيد هم لازم است؟ ال آرجنين چطور؟؟ممنون ميشم راهنمايي کنيد.وزن 70کيلو.سن 23.قد 180 >>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، براي کسب نتيجه لازم بايد زير نظر متخصص تغذيه کار کنيد. موفق باشيد.1396-3-27
مهراب کرميسلام من ميخواهم در اين تابستان تمريناتي داشته باشم تا براي شهريور به يکي از باشگاه هاي ورزشي فوتبال بروم ودر انجا يک تست بدهم از شما خواهش مندم يک مشاوره و تمرين خوب به من بدهي تا بدنم اماده شود با تشکر >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، از صفحه اول سايت تمرينات بدنسازي تخصصي را سفارش دهيد. اين تمرينات بر اساس شرايط بدني شما بعد از پر کردن فرمهاي مربوطه ارسال مي شود. موفق باشيد.1396-3-25
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی