Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

7  +   3  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
سحرسلام. من دختري 29 ساله با قد 157 و وزن 45 کيلو هستم. مي خواهم وزن کم کنم و عضلاتم سفت شود. آيا در اين سن، امکان عضله سازي وجود دارد؟ با توجه به اين که وقت کافي براي تهيه تغذيه مناسب ندارم، قبل و بعد از ورزش بهتر است چه چيزي استفاده کنم؟ چه مکمل يا غذايي؟ حدود دو ماه تمرينات مقدماتي بدنسازي انجام دادم، اما چون نتيجه اي نگرفتم، نااميد شدم. براي سفت شدن عضلات، چه تعداد تمرين را در چند ست بايد انجام دهم، سرعت انجام حرکات بايد چگونه باشد؟ آيا لازم است که هر چند وقت يکبار برنامه ورزشي ام را تغيير دهم؟ >>>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام، با توجه به فاکتورهاي قد و وزن نوع تيپ بدني شما اکتومورف (لاغرپيکر) است. با تمرينات ورزشي مناسب و تغذيه سالم مي توانيد توده عضلاني خود را توسعه دهيد. پيشنهاد ما اينست که از بسته تمرين و تغذيه متخصصان ما استفاده کنيد و تحت نظر مشاورين پايگاه به تمرين بپردازيد. در صورت تمايل از صفحه اول سايت برنامه بدنسازي عمومي را سفارش دهيد.1398-6-1
رضا سلام چه کارکنم تافوتبالم روز به روز پيشرفت کنه و بتونم فوتباليست خوبي باشم و مانند مسي خلاق و با هوش باشم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي موفقيت در اين سطح، استعداد بالا، مربي خوب و از همه مهمتر پشتکار و تلاش بسيار مهم و اساسي هستند.1398-5-28
ليلا با سلام و احترام يک ماه ونيم است رژيم و فعاليت ورزشي دارم دو کيلو وزن کم کردم ولي دو هفته اخير وزنم ثابت مانده، از طرفي بچه شير ميدم و پريودم هم در اين مدت به تاخيير افتاده ما قبل بعد از 40 روز پريود شدم اين ماه الان با گذشت 40 روز هنوز پريود نشدم، البته قبلا سابقه داشتم، مي خواستم علت دقيق ثابت موندن وزنمو بدونم و اينکه طي رژيم خيلي دچار افت انگيزه ميشم چيکار کنم براي اينکه بتونم با انگيزه خوب ادامه بدم، >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، رژيم غذايي راهکار مناسبي و پايداري براي کاهش وزن نيست بهتره از برنامه غذايي سالم و با کالري مناسب استفاده کنيد و در کنار اون روزانه به مدت يک ساعت تمرينات هوازي سبک انجام دهيد. 1398-5-25
فرانک رهبريسلامو عرض خسته نباشيد به شما مشاورين محترم من از بعد از ازدواج شکم و پهلو اوردم ميخواستم براي نام نويسي باشگاه برم ولي نميدونم چه ورزشي مناسبه براي لاغريه شکم وپهلو يعني کدام نوع ورزشي که در باشگاه است مناسب تره براي اين کار چون من نميخوام قسمتهاي ديگه بدنم مثل پاها رانها و باسن لاغر بشه يعني رو اين قسمتها تاثير بزاره ممنون لطفا جواب منو هرچه سريع تر بديد باتشکر >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، تمرينات ايروبيک به همراه برنامه غذايي مناسب مي تواند به شما کمک نمايد.1398-5-24
ديناسلام وققتون بخير من مکمل گلوتامين مصرف ميکنم ولي چون کپسولش اذيتم ميکنه کپسول باز ميکنم و به صورت پودر مصرف ميکنم ايا به اين شکل تاثير خودشو داره؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، از ميزان جذب مؤثر محصول کاسته ميشه. اما بطور کلي شما اگر مشکل سوء جذب مواد غذايي نداشته باشيد نيازي به مکمل نداريد. 1398-5-24
اميرسلام.من17 سالمه.ميخواستم بدونم چند نوع ورزش کردن کنار هم مشکلي به وجود نمياره؟؟ در حال حاضر من الان بدنسازي ميرم ولي ميخوام ورزش هاي ديگه اي هم برم مثل کيک بوکس ژيميناستيک و وزنه برداري البته با استراحت. برنامم اينطور که شنبه و چهار شنبه بدنسازي.يک شنبه و پنج شنبه کيک بوکس. سه شنبه و جمعه استراحت. دوشنبه ها يک هفته وزنه برداري و يک هفته ژيميناستيک. مشکلي به وجود مياد يا خير؟؟؟؟؟؟؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، برنامه ورزشي بيش از حد متنوع و ناکارآمدي داريد بهتر است يکي رشته ورزشي با توجه با استعداد و علاقه خود انتخاب کنيد و بدنسازي مرتبط با آن را انجام دهيد. موفق باشيد.1398-5-7
مهساسلام من يک دختر 13 ساله هستم. واليبال در حد نيمه پيشرفته بازي ميکنم .روز هاي فرد سالن مي رم.دوست دارم يک برنامه بدنسازي مخصوص واليبال رو هم داشته باشم تا زود تر پيشرفت کنم >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، از صفحه اول سايت مي توانيد برنامه بدنسازي تخصصي را سفارش دهيد تا برنامه اي مناسب با شرايط شما طراحي شود. موفق باشيد.1398-5-6
محمدمن رزمي کار ميکنم. الان دو روزه که چيزي نخوردم ولي عجيبه که قدرت و استقامتم براي روز دوم پنج تا شش برابر شده!!! علتش چي ميتونه باشه؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، بدن براي مدت محدودي ذخاير انرژي در اختيار دارد اگر مدت گرسنگي و کمبود مواد غذايي طولاني شود با تخليه اين منابع دچار مشکلات متعددي خواهيد شد. 1398-5-2
Mehtiسلام اين جانب يک جوان ?? ساله که از سن ?? سالگي فوتبال حرفه اي را شروع کردم ،جنوبي ام سخت ترين تمرينات انجام دادم توي سال نوجوانانم با نامردي منو ? سال از فوتبال دور کردن بخاطر قرارداد ? سال ? ماه هست تمرين ميکنم ساعتاي ب تمرين ميرفتم تو اين ? سال ک سگ هم زير سايه ميموند ولي من تو آفتاب گرم سوزان تمرين ميکردم ک ب حقم برسم و اين دو سال نا داوري ک کردن جبران کنم ولي الان ب هر دري ميزنم بسته است همش درجا ميزنم با تيمي ب توافق نميرسم بيشتر اعضاي خودشون رو ميپذيرند و اگر خوب هم باشي نگهت نميدارن و ب دلايل الکي ميزارنت کنار تا جا براي اعضاي خودموني خودشون باز باشه ي جورايي نا اميد شدم ک دگر چه کنم ..... >>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام خدمت شما دوست ورزشکار، اين فضايي که بيان کرديد بخشي از فوتبال ما متأسفانه هست. اما بسياري از بازيکناني که امروز به عنوان الگو اسطوره مي شناسيم (مثل دروازه بان تيم ملي آقاي بيرانوند) با اين مشکلات مبارزه کرده اند و حق خود را گرفته اند.1398-4-31
ياسمنبا سلام من قدم??? و وزنم?? کيلو هست ميخوام ببينم براي تقويت ران و باسن چه ورزشي و با چه برنامه اي بايد انجام بدم اگه راهنماييم کنيد ممنون ميشم >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، تمرينات بدنسازي که براي عضلات اين ناحيه طراحي شده باشد مفيد است.1398-4-18
رضاسلام و خسته نبشايد و تشکر فراوان بابت سايت خوبي که زديد من 23 سالمه و ميخواهم تا نيم فصل تمرين کنم که برم تست بدم تو تيم ليک 1 فوتبال بنظر شما روزي 6 ساعت تمرين اسيب بهم نميزنه چون ميخوام هر چه سريعتر عضلات قوي داشته باشم و از لحاظ جسماني بدني اماده داشته باشم شما چه توصيه اي ميکنيد لططفا راهنماييم کنيد >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، اين ساعات متمادي تمرين اگر همراه با دوره هاي استراحت و ريکاوري نباشد ميتواند زمينه ساز آسيب ديدگي شود يادتان باشد براي کسب نتيجه تمرينات اصولي و مناسب لازم است نه تمرينات طولاني و پرفشار. موفق باشيد.1398-4-15
جلال مطوريسلام من يه سوال داشتم، بين رشته هاي تي آر ايکس ، پيلاتس و ايندور سايکلينگ کدوم براي چربي سوزي ، آب کردن شکم و تناسب اندام بهتره و کدومش زودتر نتيجه ميده؟ >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، براي کاهش چربي ها تمرينات هوازي که بهتره در هواي آزاد انجام بشه بجاي ايندور، اوت دور سايکلينگ و تمرينات تي آر ايکس يا پيلاتس اگر به درستي طراحي شوند براي تقويت و فرم دهي عضلات مناسب هستند. موفق باشيد.1398-4-15
Rana eghbaliسلام من ?? سالمه و ?? کيلو وزن دارم.. من ميخوام با ورزش کردن هم وزن خودم و ببرم بالا هم ورزش و‌حرفه اي شروع کنم.. ولي واقعا نميدونم که از کجا و چه جوري شروع کنم؟ چه ورزشي خوبه برام اصن؟! مرسي >>>>>>> پاسخ <<<<<<< با سلام، بهتره با تمرينات بدنسازي و برنامه غذايي متناسب شروع کنيد و با کسب آمادگي لازم يک رشته ورزشي با توجه به علاقه و استعداد خود انتخاب نماييد. موفق باشيد.1398-4-9
سپهرسلام من پسري 16 ساله با قدي حدود 183 سانت و وزن 65 کيلوگرم هستم و فرم بدنم هم اکتومورف هستش ميخواستم بدونم من هفته اي 3 ساعت شنا . 4:30 ساعت ورزش رزمي و 3 ساعت فيتنس انجام بدم براي بدنم مشکلي پيش مياد يا خوبه؟(البته همراه رژيم غذايي) و فيتنس رو تو چند مدت ميتونم نتيجه بگيرم؟ و آيا باعث ميشه رشد قدم متوقف بشه؟ عذر ميخوام از اينکه طولاني شد >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام به شما دوست ورزشکار، تمرينات ورزشي بايد تخصصي و مشخص باشه، اين حجم تمرينات مختلف براي سلامتي و رشد شما مناسب نيست بهتره يک رشته تخصص با بدنسازي مناسب را انتخاب و روي همون تمرکز کنيد. موفق باشيد.1398-4-8
پارسا من بين دو رشته فوتبالو واليبال گير کردم که تو هر دو تا شونم استعداد دارم اما ميندم کدوم رو انتخاب کنم که درست تر باشه >>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، بهتره با مربيان تون مشورت کنيد و ببينيد نظر اونا درباره توانايي و استعداد شما چيه.1398-4-6
بهار سلام بدن بسيار ضعيف و خشکي دارم که از کودکي همينطور بوده. الآن حدود ?? سالمه و هميشه از بدن درد و کوفتگي رنج ميبرم. به نظرتون با نرم‌افزارهاي ورزشي موبايل بهبودي حاصل ميشه؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، تمرينات ورزشي هوازي مانند شنا و پياده روي همراه با تمرينات بدنسازي مي تواند براي شما مفيد باشد.1398-3-31
عرفانسلام من کشتي ازاد کارم ميکنم ويک برنامه ي ميخوام که روز هاي تمرين ندارم انجام بدم(براي نفس وآمادگي جسماني) لطفا ارسال کنيد ممنون از سايت خوبتون. >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، لطفا براي سفارش برنامه از صفحه اصلي برنامه بدنسازي تخصصي را کليک کرده و سفارش خود را انجام دهيد. 1398-3-30
اميرحسينسلام خدمت شما ممنون ميشم جواب سوالمو بديد حقيقتش من آدم ورزش دوستيم ولي ديگه نميدونم چه ورزشي برم موندم هر ورزشي ميرم زود کم ميارم انگار يادگيري حرکاتش برام سخت شده نميدونم ولي موندم ممنون ميشم راهنماييم کنيد.>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام خدمت شما، براي يادگيري مهارتهاي هر ورزشي بايد وقت و زمان زيادي رو صرف کنيد براي مثال يک بسکتباليست ليگ ملي آمريکا NBA طي دوران بازي خودش بيش از 10 ميليون پرتاب آزاد رو تمرين ميکنه تا به اون سطحي که شما در تلويزيون مي بينيد برسه.1398-3-26
مهدي شهبازيانسلام من ميخوام داخل منزل تميرنات بدنسازي انجام بدم دمبل و هالتر و ميز با جلو بازو لاري ر دارم 36 سالمه و 84 کيلو وزن ميخواستم اگز امکان داره يک برنامه ورزشي و يک برنامه غذايي بهم بديدد ممنون >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام به شما کاربر گرامي، براي سفارش برنامه از صفحه اول لينک برنامه بدنسازي عمومي را دنبال کنيد و سفارش رو ثبت کنيد در خدمت تان هستيم. 1398-3-19
مهدي چکامهسلام . پسرم و متولد 1383 . قد 163 و وزن 45 . به صورت تخصصي بسکتبال رو دنبال ميکنم . ميتونم از شما رژيم غذايي بگيرم ؟ ( با هزينه ) . و اينکه چقدر امکان اضافه شدن قدم هست ؟ مکمل براي رشد چي توصيه ميکنين ؟ ممنونم >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>> با سلام بر شما کاربر گرامي، تغذيه صحيح و ورزش علمي مي تونه به فرد کمک کنه که قدش به اندازه هاي تعيين شده توسط ژنها برسه اما تأثيرات خارق العاده نداره. در صورت تمايل از صفحه اول برنامه رژيم غذايي و تمرين ورزشي را سفارش دهيد.1398-3-16
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی