Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

3  +   1  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
هاديسلام من قدم 1.75ووزنم 88کيلو گرم بود الان20روزه باتردميل روزي حداقل40دقيقه ورزش ميکنم از نظر اندامي لاغر شدم ولي حس ميکنم عظلات وماهيچه هم همراه باسايرجاي بدنم اب شدن من چکار کنم که فقط چربي سوزي داشته باشم تناسب اندام خوب وبه ماهيچه ها اسيبي نرسه ممنونم راهنماييم کنيد.... >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، در کنار تمرينات هوازي با تردميل سعي کنيد هفته اي سه جلسه تمرينات بدنسازي داشته باشيد تا حجم عضلات شما کم نشود.1397-10-23
علي عابديمن و خانواده ام روزي يک ساعت ورزش مي کنيم حلقه زدن 30 دقيقه دويدن 15 دقيقه و طناب زدن ايا براي لاغري خوب هست >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، بهتره 30 الي 40 دقيقه بدويد و 5 دقيقه حلقه استفاده کنيد. در کنار تمرينات ورزشي بايد برنامه غذايي مناسبي نيز داشته باشيد.1397-10-21
محمد احمديبا سلام من يه پسر 16 ساله هستم که سه ماه بدنسازي کار کردم و حالا از کار تو بدنسازي به دليل عواقبش منصرف شدم و ميخوام برم تو يه ورزش رزمي ماننده بوکس به نظر شما تو يه باشگاه که سه تا ورزش توش انجام ميشه موي تاي کنگ فو و بوکس البته توي وقت هاي مختلف ميشه به يه ورزشکار حرفه اي تو زمينه بوکس تبديل شد با تشکر فراوان >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي موفقيت علاوه بر استعداد و تلاش فراوان بايد مربي خوب و باتجربه داشته باشيد. به مربي باشگاه توجه کنيد که تجربه لازم رو داره يا خير.1397-10-18
مهرانسلام من 23سال سنمه عاشق فوتبال و فوتسالم زماني هم ک راهنمايي يا دبيرستان بودم ب مسابقات منطقه اي يا استاني دعوت ميشدم اما ب دليل اينکه منطقه محروم بودم زياد مورد توجه قرار نميگرفتم يا پارتي داشتن بقيه ک نشد من هنوزم دارم ادامه ميدم دوستام بهم ميگن برو تست بده ميخوام بدونم سنم بالاست برا فوتبال يا فوتسال آيا اميدي هست کجا ميتونم برم.ممنون ميشم کمکم کنيد >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي حرفه اي شدن کمي دير هست، اگر هم از الان شروع کنيد حداقل 4 سال زمان مي برده که در سطح بالا مطرح شويد و در سن 27 يا 28 سالگي عمر قهرماني شما خيلي کوتاه خواهد بود.1397-10-15
سوداسلام من ميخاستم يه ورزشي روشروع کنم ولي نميدونم کدومش برايک دخترخوبه و از چن نفر پرسيدم گفتن بهتره از يه مشاور بپرسي وزن ?? و قد??? دارم وانعطافمم کمه به نظرتون چه ورزشي رو ميتونم شروع کنم؟درسته علاقه مهمه ولي من چون اطلاعي از ورزش هاي مختلف ندارم نميدونم ولي اينو مطمينم که کاري رو شروع کنم به نحو احسن ميکنم >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، اگه سابقه اي در رشته هاي ورزشي نداريد بهتر است با تمرينات هوازي و تناسب اندام شروع کرده و آمادگي بدني خود را بالا برده سپس براي انتخاب رشته ورزشي مناسب اقدام نماييد. موفق باشيد.1397-10-15
پارساسلام بنده ورزش کار هستم در مواقع عادي خيلي خوب تمرين ميکنم اما حرف مسابقه ميشه دستو پام شل ميشه چه برسه موقع مسابقه استرسم ميگيرم چکار بايد بکنم تا رفع بشه؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، اين وضعيت مي تونه علل مختلفي داشته باشه که مهمترين اون ترس از باخت هستش. با يکسري تمرينات تصويرسازي ذهني و ايجاد تصاوير مثبت ذهني که همراه با کسب نتيجه و برد است مي تونيد بر اين ترس خودتون به مرور غلبه کنيد.1397-10-11
رضا درود خدا بر شما، 31ساله و کارمند هستم و بسيار کم تحرک، به خاطر کارم روزي حداقل 10ساعت نشسته هستم و روزي دو ساعت هم رانندگي دارم. وقت ورزش خيلي کم دارم و اون هم به خاطر خستگي از دست ميدم. دچار ديسک کمر هم شدم. واليبال هم بازي ميکنم. وزن هم هشتاد کيلو و قد 1/80 سانت. قبلا ورزش ميکردم بدنم خيلي روي فرم بود اما الان شکم آوردم و وزنم هم داره بالا ميره. تغذيه بد دارم و نميدونم چطور ورزش کنم. لطفا راهنمايي کنيد >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، توصيه ما اجراي تمرينات هوازي براي کاهش وزن است. اين تمرينات را حتي بصورت ويدئو در منزل نيز مي توانيد انجام دهيد. در کنار انجام تمرينات ورزشي منظم و روزانه، يک رژيم غذايي مناسب و با بالانس منفي کالري نيز بايد دنبال نماييد.1397-9-30
اميربا سلام.جواني هستم 35 ساله.با 170 سانتيمتر قد و وزن 70 کيلوگرم.علاقه شديدي به يادگيري ورزش رزمي و دفاع شخصي هستم.آيا در اين سن فراگيري ايرادي ندارد؟با تشکر >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، از ميانسالي به بعد ساختار مفاصل و بافتهاي نرم حمايت کننده مفصل تغيير کرده و استحکام دوران جواني را ندارد، بنابراين اگر مايل ايد ورزشهاي رزمي را دنبال کنيد از انجام مبارزه و حرکات برخوردي که فشار زيادي روي مفاصل مي آورد پرهيز نموده و در حد کاتا و فرم جلو برويد.1397-9-26
محمد بابايسلام خسته نباشيد براي لاغري و چربي سوزي روزانه چند دقيقه بايد ورزش دو درجا انجام بديم و ايا دو درجا ورزشي چربي سوز هست يا نه .و بين هر ست بايد استراحت کرد يا نه.ممنون از شما 110وطنم هستش 187قدم هستش >>>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام، تمرينات چربي سوز يا هوازي بايد حداقل به مدت 40 دقيقه روزانه انجام بشه. بصورت درجا ممکنه کمي خسته کننده باشه براي همين بهتره از ويدئوهاي تمرينات ايروبيک که در يوتيوب هست استفاده کنيد.1397-9-20
Faezeسلام روزتون بخير من ميخوام يه رشته ورزشي رو شروع کنم و بين کاراته و تکواندو نميتونم تصميم بگيرم چند روزي هستش که کاراته رو شروع کردم ولي هنوز دو دل هستم ک کدوم بهتر هستش ميشه راهنماييم کنيد ممنون >>>>>>>> پاسخ >>>>>> با سلام، مربي ورزشي تان بهترين راهنمايي رو مي تونه ارائه بده. اما اگر قدتون نسبت به متوسط خانمها بلندتر تکواندو گزينه مناسبي مي تونه باشه. 1397-9-18
آيدا نجفيبا سلام و وقت بخير من قدم خيلي بلنده ولي خيلي لاغرم من سرکار ميرم و وقت ندارم که باشگاه برم فقط شبها ميتونم ورزش کنم ولي راستش نميدونم چه ورزشهايي بکنم دلم ميخواد بدنم پر بشه با اينکه لاغر هستم ولي متاسفانه يه کم پهلو و شکم هم دارم. درضمن نميدونم چند ساعت بعد و قبل از ورزش بايد غذا بخورم. لطفا راهنماييم کنيد سپاسگزارم. >>>>>>>>> پاسخ <<<<<<<< با سلام، شما مي توانيد با تمرينات بدنسازي با کش در منزل نتايج خوبي بگيريد. رژيم غذايي مناسب همراه با تمرينات ورزشي صحيح و منظم مي تواند به شما کمک نمايد. حين تمرين از نوشيدني ورزشي (شربت آب ليموي رقيق) و بعد از ورزش شيرموز يا شيرخرما ميل کنيد.1397-9-13
شکوهسلام .وقت بخير. ميخواستم بپرسم که هنرجوي کاراته طي چند ماه بدني انعطاف پذير خواهد داشت ؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، اجراي تمرينات انعطاف پذيري به صورت منظم باعث افزايش اين فاکتور ظرف مدت 2 تا 3 ماه خواهد شد.1397-9-9
عليرضا باسلام و خسته نباشيد،من ميخواستم بدانم بهترين تمريناتي که ميتوانم واسه بيشتر کردن نفس و سرعت خود انجام بدهم چيست؟؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، براي نفس، تمرينات استقامتي و براي سرعت تمرينات مسافت کوتاه، کار با وزنه هاي سبک تا نيمه سنگين بصورت سريع راهکار مناسبي است.1397-9-9
متينسلام خسته نباشيد به دنبال مربي فوتبال ميگردم براي بدست آوردن آمادگي وشرايط بدني مناسب....ميخواستم بدونم ميتونيد کمکم کنيد؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، جهت کسب اطلاعات صحيح و مناسب از مربيان فوتبال منطقه و شهر خود به اداره ورزش و جوانان يا هيأت فوتبال مراجعه نماييد. 1397-9-7
شکيباسلام ميخواهم بدانم بهترين ورزش براي دفاع از خود کدام است ؟ و در مدت سه ماه ميتونم به خوبي حرفه اي شوم که در حمله هاي خياباني از خود دفاع کنم؟؟؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>>>>>> با سلام، در تمام رشته هاي رزمي اولين چيزي که آموزش داده مي شود اصل عدم درگيري و خشونت است. از بين رشته هاي رزمي جودو و کونگ فو مناسب تر به نظر مي رسند.1397-8-29
Arshamسلام من 14 سالمه تا فوتبال رو به طور حرفه اي پس از يکسال دوري از ورزش شروع کردم قبلا رزمي کار ميکردم الان يکم تو دويدن گاهي کم ميارم چه تمرين هايي ميتون انجام بدم واسه تمرين نفس و کنترل ضربان قلب >>>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>> با سلام تمرينات هوازي ويژه فوتبال براي شما مناسب است. براي اين منظور بايد الگوهاي حرکتي بازي فوتبال در قالب تمرينات هوازي طراحي شود.1397-8-29
حسينسلام براي دفاع شخصي بوکس يا کيک بوکسينگ يا موي تاي و يا کيوکشين رو انتخاب کنم >>>>>>>>>> پاسخ <<<<<<<<<<<< با سلام، کيک بوکسينگ از بقيه براي دفاع شخصي کامل تر است.1397-8-27
تهمينهسلام وقتتون بخير من29سالمه وزنم51 و قدم165 بنظرتون ميتونم توو کدوم رشته ورزشي قهرمان بشم.البته هيچ ساقه ورزشي ندارم حتي کشوري هم بنوتم خوبه.بنظرتون ميشه؟چه رشته اي؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، براي تعيين رشته ورزشي مناسب علاوه بر مشخصاتي که ذکر کرديد تست هاي بدني و آزمونهاي استعداديابي ورزشي مثل آزمون هيث - کارتر بايد اجرا شود. 1397-8-19
ابولفضل مجدسلام من 19 سالمه ميخوام 2 تا ورزش رزمي رو با هم انجام بدم يني مثلا بوکس رو روز هاي زوج و تکواندو را روز هاي فرد انجام بدم ميخوام بدونم ميشه اين کار رو کرد يا نه تداخل با هم دارن يني ضرر داره يا نه اصلا امکانش هس اين کار >>>>>>>> پاسخ >>>>> با سلام، اگر در سطح آماتور و با هدف تفريح و سرگرمي دنبال اين رشته ها هستيد ايرادي نداره اما اگه بصورت جدي و با هدف پيشرفت و گرفتن کمربند تمرين مي کنيد بهتر است يکي رو انتخاب کنيد. موفق باشيد.1397-8-11
مهديبا سلام خدمت شما مدت 6 سال بدن سازي کارمي کنم حدود 4 ماه بعد از بدن سازي بلافاصله ورزش هوازي شامل تردميل و دوچرخه ثابت انجام ميدهم ضمنا روزهاي تعطيل نيزصبح زود يک ساعت پيادهروي تند دارم. آيا ورزش هوازي باعث از بين رفتن عضله مي شود يا نه از طرفي 1/78قد 97 کيلو وزن و جنسيت مذکر مي باشم با تشکر >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، تمرينات هوازي اگه بصورت مناسب برنامه ريزي شده و همراه با تغذيه و ريکاوري مناسب باشد، تأثيري روي حجم عضلاني نداشته و حتي مي تواند تفکيک و کات بهتري ايجاد نمايد. موفق باشيد. 1397-8-10
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی