Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
مشاوره ورزشی
مشاوره ورزشی|Sport Consultation
پایگاه تخصصی مشاوره و اطلاعات ورزشی «ای|ورزش» با هدف توسعه و نشر علوم ورزشی در فضای مجازی سال 1389 راه اندازی شد. یکی از کمبودهایی که بخصوص در فضای وب دیده می شد، ارائه خدمات تخصصی مشاوره ورزشی بود. از اینرو تلاش شد به سئوالات بازدیدکننده های پایگاه پاسخی علمی و درخور داده شود. به دنبال تغییر محتوا و ساختار پایگاه در سال 1392 بر آن شدیم این خدمات را بشکلی گسترده تر در زمینه های زیر خدمت هموطنان گرامی عرضه نماییم:
  • ارائه برنامه های بدنسازی عمومی و تخصصی برای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی
  • ارائه برنامه تمرین و تغذیه برای کاهش وزن و رسیدن به ترکیب بدنی مطلوب
  • مشاوره به مربیان گرامی رشته های مختلف جهت برنامه ریزی تمرینات ورزشکاران در طول سال
  • ارائه فرمهای آنلاین برای بررسی وضعیت بدنی و مقایسه آن با نرمهای استاندارد کلیک کنید

برنامه بدنسازی تخصصی
ویژه ورزشکاران

برنامه بدنسازی عمومی
مدت برنامه: 8 هفته
افزایش قدرت و حجم عضلانی

بدنسازی عمومی

برنامه تمرینی کاهش وزن
مدت برنامه 8 هفته
5 ـ 8 کیلوگرم کاهش وزن سالم و علمی

برنامه متناسب

سامانه جامع و
هوشمند کاهش وزن
مدیریت میزان کالری بدن

پشتیبانی
و
مشاوره اختصاصی

مشاوره ورزشی
پاسخ به سئوالات کاربران

مشاوره ورزشی

عزیزانی که درخواست مشاوره دارند فرم «درخواست مشاوره» را با درج آدرس ایمیل صحیح پر نموده و پاسخ خود را از متخصصان پایگاه ظرف مدت 24 ساعت دریافت خواهند کرد.

فرم درخواست مشاوره:

نام: *

ایمیل: *

پیام : *
 

1  +   0  =   *  

پاسخهای ارائه شده به کاربران گرامی:
نامپیامتاریخ
Mسلام.من ??سالمه و به رشته ورزشي وشووساندا بسيار علاقه دارم و براي ورود به اين رشته بايد قدرت بدني بالايي داشته باشي و من کمي ضعيفم ولي به شدت به اين رشته علاقه دارم نميدونم اگه وارد اين رشته بشم توانشو دارم يا نه لطفا راهنماييم کنيد.ممنون >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، با اجراي تمرينات بدنسازي مناسب و رژيم غذايي صحيح مي توانيد شرايط اين بدني اين رشته را کسب کنيد. موفق باشيد.1397-5-15
صادق سلام عليکم با احترام خواهشمندم اگر امکان آن هست در خصوص موضوعات روز رشته تربيت بدني و علوم ورزشي توضيح فرماييد >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، منظورتان موضوعات علمي ـ تخصصي و يافته هاي پژوهشي است ويا اخبار ورزشي مرتبط؟1397-5-12
کيهانيسلام ببخشيد مکمل براي استقامت قلبي عروقي در فوتبال وجود دارد.؟ >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، استقامت قلبي ـ عروقي با تمرينات هوازي توسعه مي يابد. مکمل هايي که ترکيب مناسبي از 50 ـ 60 درصد کربوپروتئين داشته باشد مانند WHEY مي تواند با تأمين انرژي لازم براي فعاليت در کنار تمرين مناسب و صحيح کمک کننده باشد. موفق باشيد.1397-5-7
Zaro307سلام.مربي براي من مکمل هاي زير را تجويز کرده.من مقداري کبدم چرب است.کدام از اين ها را نبايد مصرف کنم؟ تروکس CLA پکيج ويتامين BCAA آمينو چربي سوز ترموژنيک گلوتامين ريکاوري >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، تجويز مکمل بايد زير نظر متخصص تغذيه باشد. عواملي مانند سن، جنسيت، وضعيت تغذيه و سلامت دستگاه گوارش از متغيرهاي مهم در تعيين نوع و مقدار مکمل محسوب مي شود. با توجه به اينکه کبد چرب داريد بايد با پزشک يا متخصص تغذيه مشورت نماييد. موفق باشيد.1397-5-5
Arefrhسلام خسته نباشيد ميخواستم بدونم ورزش کاراته ياژيمناستيک براي دختران نوجوان ??ساله کدوم هاشون بهتر است >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، علاوه بر سن، فاکتورهاي قد و توده هاي بدني اهميت دارد.اما با توجه به جوان پسند بودن ژيمناستيک و شروع آن از سن پايين. کاراته مناسب تر است. موفق باشيد. 1397-5-5
محسن باسلام يک سال قبل رباط صليبي عمل کردم الان ميخوام به صورت حرفه اي دريک تيم کشوري تست بدهم لطف راجع به تغذيه ونوع تمريناتي بايد قبل ازتست انجام بدهم من رو راهنمايي بفرماييد .دوهفته ديگه بايد تست بدم وزنم60کيلوگرم برنامه تغذيهاي وبرنامه تمريني لازم دارم >>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، براي طراحي تمرين بايد از شرايط فعلي و سطح آمادگي شما مطلع باشيم. همين طور بدانيم طي يکسال گذشته چه فعاليتهايي داشته ايد. در صورت تمايل از صفحه اول سايت برنامه تخصصي بدنسازي را سفارش داده و فرمهاي مربوط را پر نماييد. در خدمت شما هستيم. موفق باشيد.1397-5-3
سپهرسلام عرض خسته نباشيد من با 15 سال سن و 60 کيلو وزن و 186 متر قد مي خواستم بدونم بين اين ورزش ها کدوم براي من مناسبه و يا ميتوان تعدادي از اين ورزش ها را باهم کار کرد : واليبال _ بسکتبال _ رزمي( کونگ فو*تکواندو*کيک بوکسينگ*هاپکيدو ) _ شنا >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، براي تعيين رشته مناسب ورزشي به اطلاعات تن سنجي و توانايي هاي فيزيولوژيک شما مانند سرعت، استقامت و انعطاف پذيري نياز است. توصيه مي کنيم با يک مربي آگاه مشورت کنيد يا به کانونهاي استعداديابي مجاز مراجعه نماييد. موفق باشيد.1397-5-1
عليسلام من 18سالمه وزنم74 قدم 171 من براي فوتبال وزنم را کم تر کرده يا بدنسازي يا فيتنس کارکنم؟؟؟؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>> با سلام، وزن به تنهايي مهم نيست. ترکيب توده بدني (درصد چربي و عضله بدن) اهميت دارد. شما در کنار تمرينات فوتبال مي توانيد تمرينات بدنسازي و تناسب اندام را انجام دهيد. موفق باشيد.1397-4-29
عليبا سلام و خسته نباشيد من قبلا چند سال کشتي کار کردم و موفق نشدم در اين رشته الان 21سال سن دارم ولي باز دوباره دنبال رشته ورزشي ميگردم ک در اون بتونم موفق بشم ولي نميدونم چ رشته اي برم ممنونم اگه بتونيد راهنماييم کنيد >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما، براي تعيين رشته ورزشي مناسب به کانونهاي استعداديابي مجاز مراجعه کنيد. تا با تستهاي علمي و دقيق بتوانند شما را بهتر راهنمايي کنند. موفق باشيد.1397-4-29
sadafسلام... بنده??سالمه و نميدونم توي اين سن دقيقا چه ورزشي مناسبمه... سابقه ورزشي زيادي ندارم و تا الان واليبال و فيتنس و ايستاتيس رو فقط تجربه کردم...اگه منو راهنمايي کنيد که الان توي اين سن براي کاهش وزن و جلوپيري وز توقف قد،دقيقا بايد چه ورزشي رو برم(فردي و بدنسازي يا گروهي مثل واليبال)ممنون ميشم... >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي رسيدن به سلامت و تناسب اندام تمرينات بدنسازي و هوازي را بصورت متناوب همراه با يک رژيم غذايي صحيح و متعادل پيشنهاد مي شود. موفق باشيد.1397-4-29
شقايقسلام وقتتون بخير من 19سالمه وميخوام يه ورزشي رو شروع كنم كه باعث فرم دهي اندام و افزايش وزنم بشه(خيلي لاغرم). ميشه راهنماييم كنيد چه رشته ورزشي برام مناسبه؟ ميشه راجع به trx و فيتنس هم اطلاعاتي بهم بديد و اگه به دردم ميخوره بگيد.?? >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، براي افزايش وزن تمرينات بدنسازي پيشنهاد مي شود. TRX و پيلاتس همه نوعي از بدنسازي و تناسب اندام هستند. در کنار تمرينات ورزشي مناسب بايد رژيم غذايي مناسبي نيز در پيش بگيريد. موفق باشيد.1397-4-26
پريساسلام خسته نباشيد. من 34 سالمه بمدت سه هفتست که باشگاه ميرم بعد از مدت زيادي به ورزش رواوردم فقط مشکلم اينه وسط ورزش نفس کم ميارم و سرم گيج ميره و تاآخر شبم همين حالو دارم.علتش چي ميتونه باشه؟ باسپاس >>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، علل مختلفي مي تواند داشته باشد. از کم خوني تا کمبود ويتامين و املاح ضروري. بهتر است آزمايش خون داده و با مشورت پزشک اين مورد را بررسي کنيد. در صورتيکه مشکل پزشکي خاصي مشاهده نشد. کفايت رژيم غذايي شما بايد بررسي شود. قبل از تمرين و حين تمرين از مواد غذايي مناسب بايد استفاده نماييد. موفق باشيد.1397-4-23
مرتضيسلام مکمل هاي ورزشي رو از کجا ميشه تهيه کرد؟ آيا از هر داروخونه‌اي ميشه مکمل هاي اصل گرفت؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما. فعلا مناسب ترين روش تهيه مکمل در کشور داروخانه هاست. مکمل هايي که مجوز وزارت بهداشت رو دارند مي توانيد مصرف کنيد. اما بهتر است قبل از مصرف مکمل با متخصص تغذيه و پزشک حاذق مشورت نماييد. موفق باشيد.1397-4-23
شقايقباسلام من دختري?? ساله هستم با قد ???و وزن?? و ديسک کمر دارم ميخواستم ببينم چه رشته ي بدنسازي براي من مناسبه و من ميتونم انجام بدم هر جا رفتم يه ورزش و پيشنهاد دادن بهم الان نميدونم کدوم خوبه کدوم بد خودم دوست دارم برم ورزش trxاما نميدونم برام مناسبه يا نه >>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>>> با سلام، با توجه به آسيب ستون فقرات فعاليت مناسب براي شما تمرينات آبي است. شنا در استخر و تمرينات آب درماني اثرات مطلوبي بر سلامتي شما خواهند داشت. موفق باشيد.1397-4-16
Gin chanمن دخترم و 15 سالمه و دروازه بان هندبال ام من وقتي توپ رو پرتاب ميکنم احساس ميکنم شانه ام از دستم جداميشه استخوانش در ميره و يهو برميگرده ميخواستم بدونم اين طبيعيه؟ و اين که اين به سلامت جسموني و دست هام اسيبي نميرسونه؟ >>>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، اين وضعيت حاکي از ضعف عضلات کمربند شانه اي شماست. بهتر است تمرينات بدنسازي خصوصا براي عضلات کتف و سرشانه را حداقل 3 بار درهفته زير نظر مربي متخصص اجرا نماييد. موفق باشيد.1397-4-13
اميرسلام.من تمريناتم خوبه رزمي کارم تمربنات شکمم هم ميرم ولي هر کاري ميکنم 6 پک نميشم .3 کيلو کم کردم ولي هنوز جز خط شکم چيزي مشخص نيست 67 کيلو ام .خواهشا کمکم کنين تغذيه امم بهتر کردم نوشابه و تنقلات هم پاک کردم از ليست غذاييم.اگه ي برنامم بدين ممنون ميشم.? >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، اجراي روزانه تمرينات عضلات شکم توصيه مي شود. براي دريافت برنامه تمرين و رژيم غذايي متناسب با شرايط خودتان ميتوانيد از صفحه اول سايت اقدام نموده و فرمهاي مربوطه را پر نماييد. موفق باشيد.1397-4-13
امير حسين ارضيمن از دسته فيزيک بدني خشک و غير منعطف برخوردارم قدرت بالا تنه من هم خيلي زياد نسبت به پايين تنه من هستش من ?? سالمه و داراي قد ???و وزن ?? کيلو هستم با اين فيزيک بدني چه ورزش هايي مناسب من هستش لطفا راهنمايي کنيد >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام، تمرينات بدنسازي همراه با اجراي حرکات کششي توانايي شما را افزايش داده و در رشته مناسب موفق عمل خواهيد کرد. براي تعيين رشته ورزشي مناسب به اطلاعات بيشتري نياز است. از جمله داده هاي آنتروپومتريک . موفق باشيد.1397-4-12
محسنبا سلام. بنده 36 سال دارم و يک آسيب ديدگي جزئي رباط صليبي دارم و مشکوک به ديسک کمر هم هستم(دکتر رفته ام و فيزيوتراپي). دو سه ماهي هست که ورزش خياباني انجام مي دم شامل دو و حرکات کششي و کار با دستگاههاي بدنسازي داخل پارکها. آيا شناي سوئدي که من الام روزي 60 بار انجام مي دم به کمر فشار مياره؟ بارفيکس چطور؟ >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>>> با سلام، شناي سوئدي براي شما مناسب نيست. وسايل داخل پارک زياد نمي توند به شما کمک نمايد. بهتر است تمرينات آبي و استخر را دنبال کنيد. البته دويدن و تغذيه سالم مناسب است. موفق باشيد.1397-4-12
حسين باقرزاده سلام من پانزده سالمه و قد صد و شصت و چهار و وزن هفتاد مي خواستم به چه رشته ورزشي برم البته به (پرورش اندام و کيک بوکسينگ) علاقه دارم از پرورش اندام هم ميترسم چون ميگن قد رو کم ميکنه من مي خوام بدنم سفت و قوي بشه >>>>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> تمرينات بدنسازي اگر بصورت صحيح و زير نظر مربي بادانش اجرا شود مي تواند به رشد قد حتي کمک نمايد. همچنين يک رژيم غذايي سالم ضريب موفقيت شما را افزايش خواهد داد.1397-3-27
مرتضيسلام رشته ي موي تاي براي افراد چجوري است وايا اين رشته باعث سوختن قد مي شود؟ >>>>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> تمرين ورزشي اگر سنگين و همراه با ضربات مستقيم به صفحات رشد باشد بله مي تواند جلو رشد طولي استخوانها را بگيريد. 1397-3-27
1234567891011121314151617181920...آخرین
مطالب مرتبط
Strength رموز مربیگری موفق: مربیگری ورزشکاران در هر سطحی مهارت های زیادی می طلبد. بسته به سطحی که وی مربیگری میکند شاید نقش فردی انگیزاننده، کارشناس تکنیک ورزشی، روانشناس ...
خودشناسی خودشناسی: در جریان خودشناسی به قابلیت مبارزه با سختی ها و مصائب زندگی می رسید. برای رسیدن به خودشناسی باید با خویشتن صادق باشید حتی اگر به حقایقی درباره خود دست یابید که برای شما خوشایند نباشد.
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی