Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
جلو بازو عنکبوتی
امتیاز دهید: امتیاز کسب شده: 5 از: 1 کاربر

جلو بازو عنکبوتی جلو بازو عنکبوتی

مشخصات حرکت

نام حرکت:  جلو بازو عنکبوتی (Spider Curl)
نوع حرکت:  قدرتی
عضله اصلی حرکت:  عضلات جلوی بازو
ابزار اجرا:  هالتر
سطح  مبتدی


شیوه اجرای حرکت

تصویر عضله اصلی حرکت

عضلات بازوئی
  1. هالتر را تنظیم کرده و جلوی نیمکت قرار دهید، با سینه به نیمکت ویژه جلو بازو تکیه کنید.
  2. دستها را به اندازه عرض شانه باز کرده و در حالی که کف دست رو به بالا است هالتر را بگیرید.
  3. به آرامی هالتر را بالا آورده و عمل بازدم را انجام دهید. در انتهای حرکت انقباض را یک ثانیه حفظ کنید.
  4. هالتر به آرامی پایین آورده و عمل دم را انجام دهید.
  5. حرکت را با توجه به برنامه تکرار کنید.

ارسال نظر:

نام: *

ایمیل: *

نظر : *
 

4  +   1  =   *  

نظرات کاربران گرامی:
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی