Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
تمرینات بدنسازی ویژه عضلات چهارسر رانی

پرس پا جمع

پرس پا جمع
پرس پا جمع
عضله هدف: عضلات چهارسر رانی
ابزار اجرا: هالتر
سطح : نیمه حرفه ای
ادامه مطلب »





لانج چهارسر هالتر

لانج چهارسر
لانج چهارسر
عضله هدف: عضلات چهارسر رانی
ابزار اجرا: هالتر
سطح : مبتدی
ادامه مطلب »





اسکات هالتر

اسکات هالتر
اسکات هالتر
عضله هدف: عضلات چهارسر رانی
ابزار اجرا: هالتر
سطح : مبتدی
ادامه مطلب »





مطالب مرتبط
دراز و نشست سطح شیبدار دراز و نشست سطح شیبدار  حرکتی مناسب جهت توسعه عضلات راست شکمی، این حرکت به کمک نیمکت اجرا شده و مناسب افراد ورزشکار است که از آمادگی نسبی برخوردار هستند ...
پایین آوردن دست باز پایین آوردن (زیر بغل) دست باز  حرکتی خوب برای تقویت عضلات زیر بغل (پشتی بزرگ)، این حرکت با کمک دستگاه اجرا شده و افراد مبتدی با توجه به دستورالعمل به راحتی از عهده آن بر می آیند ...
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی