Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
بالاسینه دمبل
امتیاز دهید: امتیاز کسب شده: 3 از: 6 کاربر

بالاسینه دمبل بالاسینه دمبل

مشخصات حرکت

نام حرکت:  بالاسینه دمبل (Incline Dumbbell Press)
نوع حرکت:  قدرتی
عضله اصلی حرکت:  عضلات سینه ای، بخش فوقانی
عضله فرعی حرکت:  عضلات سه سر بازوئی و دلتوئید
ابزار اجرا:  دمبل
سطح  مبتدی


شیوه اجرای حرکت

تصویر عضله اصلی حرکت

عضلات شکمی
  1. یک جفت دمبل متناسب با توان خود برداشته و روی نیمکت شیبدار تکیه دهید، بطوریکه دمبلها روی ران و کف دست ها رو به یکدیگر باشد.
  2. با فشار ران دمبل ها را بصورت همزمان برداشته، طوریکه دستها در سطح شانه قرار گیرد.
  3. دست ها را چرخانده بشکلی که کف دست رو به جلو باشد (وضعیت شروع).
  4. دمبل ها را به سمت بالا حرکت داده و دست خود را صاف کنید، حین اجرای این حرکت عمل بازدم را انجام دهید.
  5. دمبل ها را به آرامی پایین آورده و عمل دم را انجام دهید. بهتر است زمان پایین آوردن دمبل ها طولانی تر از بالا بردن آنها باشد.
  6. حرکت را با توجه به برنامه تکرار نمایید.
  7. بعد از اتمام حرکت ابتدا دمبل ها را روی ران سپس روی زمین بگذارید. این روش برای جابجایی دمبل ها ایمن تر است.

ارسال نظر:

نام: *

ایمیل: *

نظر : *
 

5  +   3  =   *  

نظرات کاربران گرامی:
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی