Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
پرس پا جمع
امتیاز دهید: امتیاز کسب شده: 4 از: 11 کاربر

پرس پا جمع پرس پا جمع

مشخصات حرکت

نام حرکت:  پرس پا جمع (Narrow Stance Leg Press)
نوع حرکت:  قدرتی
عضله اصلی حرکت:  عضلات چهارسر رانی
عضله فرعی حرکت:  عضلات ساق پا، سرینی و همسترینگ
ابزار اجرا:  دستگاه
سطح  نیمه حرفه ای


شیوه اجرای حرکت

تصویر عضله اصلی حرکت

عضلات همسترینگ
  1. روی دستگاه نشسته و پاها را کمتر از عرض شانه (بصورت جمع) باز کرده و روی صفحه قرار دهید، بطوریکه زاویه پاها و تنه 90 درجه باشد.
  2. میله ایمنی را آزاد کرده و در حالیکه پاها صاف است وزنه را روی پای خود قرار دهید. دقت کنید زانو نباید قفل باشد (وضعیت شروع).
  3. وزنه را به آرامی پایین آورده تا حدی که زاویه بین ساق و ران کمتر از 90 درجه نگردد. طی این حرکت عمل بازدم را انجام دهید.
  4. با انقباض عضلات چهارسر (جلو ران) وزنه را به آرامی بسوی بالا هل دهید. حین اجرای این حرکت عمل دم را انجام دهید.
  5. حرکت را با توجه به برنامه تکرار نمایید و پس از اتمام حرکت میله ایمنی را قفل کنید که وزنه روی شما برنگردد.

ارسال نظر:

نام: *

ایمیل: *

نظر : *
 

5  +   3  =   *  

نظرات کاربران گرامی:
نامنظرتاریخ
رضا دستخاليايا شرايط سني هم دارد کار با اين دستگاه >>>>>>> پاسخ >>>>>>>>> با سلام خدمت شما کاربر گرامي، اين حرکت را تمام افراد بالغ که ناراحتي مفصل در ناحيه لگن، زانو و مچ نداشته باشند مي توانند اجرا نمايند. موفق باشيد.1395-6-1
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی