Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
تمرینات بدنسازی ویژه عضلات پشتی بزرگ (زیربغل)

حرکت زیربغل هالتر دست خم

زیربغل هالتر دست خم
زیربغل هالتر دست خم
عضله هدف: پشتی بزرگ (زیربغل)
ابزار اجرا: هالتر
سطح : نیمه حرفه ای
ادامه مطلب »





حرکت زیربغل ضربدری کامل

زیربغل ضربدری کامل
زیربغل ضربدری کامل
عضله هدف: پشتی بزرگ (زیربغل)
ابزار اجرا: دستگاه سیم کش
سطح : نیمه حرفه ای
ادامه مطلب »





حرکت پایین کشیدن دست باز

پایین کشیدن دست باز
پایین کشیدن دست باز
عضله هدف: پشتی بزرگ (زیربغل)
ابزار اجرا: دستگاه سیم کش
سطح : مبتدی
ادامه مطلب »





مطالب مرتبط
پرواز وزن بدن حرکت پرواز وزن بدن  حرکتی مناسب جهت تقویت عضلات سینه ای و همچنین عضلات شکم و تنه. این حرکت با کمک دو هالتر خمیده اجرا شده و در دسته حرکات متوسط قرار می گیرد ...
نشر جانب جلو دمبل نشر جانب جلو دمبل  حرکتی ایده آل جهت تقویت عضلات کمربند شانه ای، ذوزنقه و دلتوئید. این حرکت مناسب برای افراد مبتدی است و با بسادگی با یک جفت دمبل قابل اجرا می باشد. ...
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی