Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
پرواز وزن بدن
حرکت پرواز بدن حرکت پرواز بدن

مشخصات حرکت

نام حرکت:  پرواز وزن بدن
نوع حرکت:  قدرتی
عضله اصلی حرکت:  عضله سینه ای بزرگ
عضلات فرعی حرکت:  عضلات شکمی، عضلات سرشانه، عضله سه سر بازوئی
ابزار اجرا:  هالتر خمیده
سطح  متوسط


شیوه اجرای حرکت

تصویر عضله اصلی حرکت

عضله ذوزنقه ای
  1. روی دو هالتری خمیده به اندازه یکسان وزنه گذاشته و دو طرف خود قرار دهید.
  2. با گرفتن هالتر وضعیت شنای سوئدی اختیار کرده و وزن خود را روی پنجه منتقل کنید.
  3. در حالیکه نفس خود را بیرون می دهید، دستهای خود را به هم نزدیک نمایید.
  4. با باز کردن و خم کردن دستها از آرنج به سوی زمین حرکت نمایید. ضمن پایین آمدن به آرامی نفس بکشید.
مطالب مرتبط
پرس سینه افقی پرس سینه افقی هالتر  حرکتی مناسب جهت تقویت و توسعه عضلات سینه ای بخصوص عضله سینه ای بزرگ انجام این حرکت باید با احتیاط و مراقبت یک مربی اجرا شود ...
نشر جانب جلو دمبل نشر جانب جلو دمبل  حرکتی ایده آل جهت تقویت عضلات کمربند شانه ای، ذوزنقه و دلتوئید. این حرکت مناسب برای افراد مبتدی است و با بسادگی با یک جفت دمبل قابل اجرا می باشد. ...
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی