Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
تمرینات بدنسازی ویژه عضلات شکمی

دراز و نشست پیله ای

دراز و نشست پیله ای
دراز و نشست پیله ای
عضله هدف: عضلات شکمی
ابزار اجرا: وزن بدن
سطح : مبتدی
ادامه مطلب »





شکم روی زانو هالتر

شکم روی زانو
شکم روی زانو
عضله هدف: عضلات شکمی
ابزار اجرا: هالتر
سطح : حرفه ای
ادامه مطلب »





دراز و نشست سیمکش

دراز و نشست سیمکش
دراز و نشست سیمکش
عضله هدف: عضلات شکمی
ابزار اجرا: دستگاه
سطح : مبتدی
ادامه مطلب »





دراز و نشست دوچرخه

دراز و نشست دوچرخه
دراز و نشست دوچرخه
عضله هدف: عضلات شکمی
ابزار اجرا: وزن بدن
سطح : مبتدی
ادامه مطلب »





دراز و نشست سطح شیبدار

دراز و نشست سطح شیبدار
دراز و نشست سطح شیبدار
عضله هدف: عضلات شکمی
ابزار اجرا: نیمکت
سطح : متوسط
ادامه مطلب »





مطالب مرتبط
پرواز وزن بدن حرکت پرواز وزن بدن  حرکتی مناسب جهت تقویت عضلات سینه ای و همچنین عضلات شکم و تنه. این حرکت با کمک دو هالتر خمیده اجرا شده و در دسته حرکات متوسط قرار می گیرد ...
نشر جانب جلو دمبل نشر جانب جلو دمبل  حرکتی ایده آل جهت تقویت عضلات کمربند شانه ای، ذوزنقه و دلتوئید. این حرکت مناسب برای افراد مبتدی است و با بسادگی با یک جفت دمبل قابل اجرا می باشد. ...
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی