Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
دراز و نشست پیله ای
امتیاز دهید: امتیاز کسب شده: 4 از: 7 کاربر

دراز و نشست پیله ای دراز و نشست پیله ای

مشخصات حرکت

نام حرکت:  دراز و نشست پیله ای (Cocoons )
نوع حرکت:  قدرتی
عضله اصلی حرکت:  عضلات شکمی
عضله فرعی حرکت:  عضلات ران
ابزار اجرا:  وزن بدن
سطح  مبتدی


شیوه اجرای حرکت

تصویر عضله اصلی حرکت

عضلات شکمی
  1. به پشت روی زمین دراز کشیده طوریکه پاها کاملا صاف و دست ها کشیده بالای سر باشد.
  2. دست ها و پاهایتان را همزمان بطرف بالا آورده بطوریکه پاها از زانو خم شده و بسوی سینه برود و دست ها نیز کنار باسن قرار گیرد. بدنتان را در وضعیت جمع ثانیه ای نگه داشته و سپس به وضعیت شروع برگردید.
    نکته: هنگام جمع کردن بدن عمل بازدم و هنگام باز کردن و برگشت به وضعیت شروع عمل دم را انجام دهید.
  3. حرکت را با توجه به برنامه تکرار نمایید.

ارسال نظر:

نام: *

ایمیل: *

نظر : *
 

2  +   1  =   *  

نظرات کاربران گرامی:
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی