Evarzesh Title
Register
evarzesh logo
حرکت شراگ اهرمی (Leverage Shrug)
حرکت شراگ اهرمی حرکت شراگ اهرمی

مشخصات حرکت

نام حرکت:  شراگ اهرمی
نام دیگر:  شراگ چکشی
نوع حرکت:  قدرتی
عضله اصلی حرکت:  عضله ذوزنقه ای
عضلات فرعی حرکت:  عضلات ساعد
ابزار اجرا:  دستگاه
سطح  مبتدی


شیوه اجرای حرکت

عضله ذوزنقه ای
  1. مقدار وزنه را متناسب با قدرت خود تنظیم نموده بین میله های دستگاه قرار بگیرید.
  2. در حالیکه کمر صاف است باسن را پایین آوره و میله های دستگاه را بگیرید. با سینه صاف میله را به بالا بکشید.
  3. میله دستگاه را با کمک عضلات پا و صاف کردن زانو در وضعیت شروع قرار دهید.
  4. با آرنج صاف شانه ها را بالا آورده و در انتها کتف ها را از عقب به هم نزدیک نمایید.
مطالب مرتبط
چربی شکمی 5 روش کاهش چربی شکمی  افرادی که چربی اضافه در ناحیه حفره شکمی و لگن دارند بیشتر در معرض مخاطرات ناشی از چاقی هستند، از اینرو چربی اضافه در ناحیه کمر و لگن را باید جدی گرفته ...
صبوری در کاهش وزن صبوری در کاهش وزن  ماه ها، سالها و حتی دهه ها طول می کشد که بافت چربی اضافه شکل بگیرد بنابراین رژیم های غذایی سخت و شدید نمی تواند در کوتاه مدت، اثرات مثبت و با دوامی داشته باشد ...
آخرین اخبار پایگاه
سامانه کاهش وزن

سامانه جامع و هوشمند کاهش وزن

کاهش وزن علمی و سالم با مدیریت کالری مصرفی و دریافتی و اطلاع وضعیت کاهش وزن در مقایسه با شرایط نرمال

بدنسازی تخصصی

برنامه بدنسازی تخصصی

برنامه ای ویژه ورزشکاران جهت افزایش قدرت، سرعت، توان و استقامت، امکان تعیین نوع فصل، گروه عضلانی و رشته ورزشی. همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی

Second Slide

برنامه بدنسازی تصویری

انتخاب حرکت مناسب و صحیح برای تقویت عضلات از نکات مهم و اساسی بدنسازی محسوب می شود. با انتخاب عضله، تمرین مناسب به شما معرفی می گردد.

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه تمرینی کاهش وزن

برنامه ای کاملا علمی و تخصصی به مدت 8 هفته جهت کاهش وزن سالم به میزان 5 ـ 8 کیلوگرم بدون بازگشت همراه با پشتیبانی و مشاوره تخصصی